  • 1. Data: 2019-08-21 21:32:46
    Temat: Apple fascynacje
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Z powodów technicznych potrzebuję na kilka dni telefon z iOS. Czyli
    muszę kupić, ewentualnie potem sprzedam. Wystarczy mi iPhone 4s, ale mam
    pytanie jakie byłoby minimalne urządzenie iPhone na którym obecnie można
    poczuć magię Apple? Byłoby optymalnie gdyby na początku mogło zadziałać
    z Wifi bez karty Sim (jednak chcę raczej iPhone niż iPod). Jak dotąd
    miałem do czynienia z Nokią i potem Androidy z wyższej półki. Na Apple w
    ogóle się nie znam.

  • 2. Data: 2019-08-21 21:48:12
    Temat: Re: Apple fascynacje
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/08/2019 21:32, Netx wrote:
    > Z powodów technicznych potrzebuję na kilka dni telefon z iOS.

    https://weznaprobe.pl/producent/apple/

    Nie korzystałem więc się nie wypowiem co do działania usługi, ale to
    chyba najtańsza opcja o jakiej słyszałem.

  • 3. Data: 2019-08-21 22:07:30
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 21.08.2019 o 21:48, heby pisze:

    > https://weznaprobe.pl/producent/apple/
    >
    > Nie korzystałem więc się nie wypowiem co do działania usługi, ale to
    > chyba najtańsza opcja o jakiej słyszałem.

    Dziękuję za ciekawą informację, jednak nie chcę zawierać umowy
    wypożyczenia i w ogóle wolę mieć swój sprzęt na kilka dni oraz uniknąć
    formalności przy wypożyczaniu/oddawaniu.

    Czy iPhone 6 jest już przyjemny w użyciu? Bo droższego już raczej nie
    kupię na cele testowe. Konkretnie przykładowo na tej aukcji go oferują:
    https://allegro.pl/oferta/apple-iphone-6-6974926520
    W zasadzie niezbędne jest mi tylko działające wyjście Airplay, ale przy
    okazji chciałbym się zapoznać z telefonem w koncepcji Apple.

  • 4. Data: 2019-08-22 09:48:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-21, Netx <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    > W zasadzie niezbędne jest mi tylko działające wyjście Airplay, ale przy
    > okazji chciałbym się zapoznać z telefonem w koncepcji Apple.

    Co to takiego ta koncepcja Apple?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-08-22 12:04:05
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Co to takiego ta koncepcja Apple?

    Koncepcja apple to jak wydymać klienta wciskając mu sprzęt
    niepełnowartościowy a potem a potem jeszcze go zepsuć
    programowo w trosce o klienta i jego baterie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-08-22 14:12:13
    Od: Netx <n...@g...pl>

    > Co to takiego ta koncepcja Apple?

    To właśnie chcę ustalić. Piszę program i jedną z pobocznych funkcji jest
    włączenie wejścia Airplay w urządzeniu Yamaha. Aby sprawdzić czy to
    działa potrzebuję urządzenia z iOS. Przy okazji jednak chciałbym poczuć
    "magię" Apple - bo wiem że Apple ma wielu fanów.

  • 7. Data: 2019-08-22 18:42:26
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.08.2019 o 14:12, Netx pisze:

> [...]
    > działa potrzebuję urządzenia z iOS. Przy okazji jednak chciałbym poczuć
    > "magię" Apple - bo wiem że Apple ma wielu fanów.

    Bądź przygotowany że możesz tej "magii" zupełnie nie poczuć.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 8. Data: 2019-08-23 07:09:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-22, Netx <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > działa potrzebuję urządzenia z iOS. Przy okazji jednak chciałbym poczuć
    > "magię" Apple - bo wiem że Apple ma wielu fanów.

    Nie ma zadnej magii. Jest w miarę zunifikowane środowisko, które ułatwia
    uzytkowanie osobom mniej obeznanym technicznie i jednoczesnie utrudnia
    tym bardziej technicznym. Tego środowiska nie poznasz bez kilku
    urządzeń. Sam goły telefon to nic jak sam goły telefon i funkcjonalnie w
    niczym nie jest lepszy od maszyny z Androidem. Mówię Ci to jako osoba,
    która nie ma jakiś uprzedzeń do Appla i uzytkuje/użytkowała zarówno
    urządznia pod iOSem (kiedyś 5s, kiedyś i teraz ipady) jak i pod OSX.

    Weź pójdź do jakiegoś sklepu i tam pomiziaj :) a kup sobie do Aiplay
    najtańszy.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-08-28 00:01:23