  • 1. Data: 2019-06-02 22:21:56
    Temat: Apple wkracza w 21 w...
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://antyweb.pl/apple-zwieksza-wielkosc-aplikacji
    -do-200mb-do-pobrania-przez-gsm/

    ROTFL, rozumiem że cyt. "rozgarniętym jak paczka gwoździ Amerykanom"
    trzeba limitować bo zrobią sobie krzywdę, ale oni reszcie świata też
    tak limitują?

    I ten rozbrajający komentarz na końcu, o skompresowanych aplikacjach
    iPhona, no po prostu rewelacja :)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-06-03 02:18:21
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 22:21, Marek pisze:
> [...]
    > tak limitują?
    >
    > I ten rozbrajający komentarz na końcu, o skompresowanych aplikacjach

    W sumie trochę bezwartościowy artykuł. Widać, że pisany żeby się klikało
    (jak w sumie większość na Antyweb/Spidersweb).

    A poza tym, już jest rozwiązanie tego problemu, bardzo proste :)

    https://www.youtube.com/watch?v=vxElEcszN48

    Osobiście we mnie to średnio uderza - i tak zawsze pobieram wszystkie
    apki po wifi bo po prostu szkoda mi transferu, obojętnie ile go mam.

    > A że Apple ma tendencję do nadmiernej kontroli, to limit podnoszą stopniowo, w
    obawie przed pozwami (jak zwróciłeś uwagę), a przede wszystkim przed falą narzekań
    klientów, rozgarniętych jak paczka gwoździ. Oni się prostu boją, niczym nadopiekuńcza
    matka, że dzieci puszczone wolno się same okaleczą. ~Mateusz Abram

    Dobry komentarz, ale różnie można to tłumaczyć.

    Założę się, że to będzie teraz numer jeden pożywką dla Androidowców,
    którzy zaczną wymyślać, że w ogóle przez sieć można pobrać tylko
    kilkaset MB (nie tylko aplikacje) :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 3. Data: 2019-06-03 11:01:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 02:18, Filip454 pisze:
    > Założę się, że to będzie teraz numer jeden pożywką dla Androidowców,
    > którzy zaczną wymyślać, że w ogóle przez sieć można pobrać tylko
    > kilkaset MB (nie tylko aplikacje) :)

    A dziwisz się? Wolny biały człowiek ;-) zostanie poinformowany że w tym
    miesiącu pobrał już tyle i tyle.
    Może sobie poustawiać limity i komunikaty.
    Operator może go informować smsem że X giga sięskończyło i że teraz to
    już pobiera WOLNIEJ. A czasy kiedy po darmowym internecie w abonamencie
    buliło się dalej jak za mokre zborze już dawno minęły.

    Faszystowski ajfon wie lepiej co każdemu użytkownikowi jest potrzebne do
    życia :-)

    PS. Będziesz bronił i tupał nóżkami czy jednak odpuścisz? ;-)

    PS.2. W ramach testowania różnych nawigacji często ostatnio pobieram
    wiele mega map. Na serio w ajfonie musiałbym robić to tylko po wifi?

  • 4. Data: 2019-06-03 13:22:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-03, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > buliło się dalej jak za mokre zborze już dawno minęły.
    >
    > Faszystowski ajfon wie lepiej co każdemu użytkownikowi jest potrzebne do

    Pogodzę was. Oba (Android i iOS) są do dupy. Używam iOSa na codzień od
    jakiś 7-8 lat, głównie iPady, ale też miałem 5s w spadku od żony -
    wytrzymałem ze 4 miesiące i kupiłem Redmi 4A, trzeci rok idzie,
    zdecydowanie wolę to niż tego 5s.

    Android to chaos, bez cienia bezpieczeństwa. Musiałbym być w totalnej
    desperacji aby na tym uruchomić jakąś aplikacje bankową. Co chwila
    wyskakują jakieś gówna, reklamy, Rozp... tapety, raz wyłączone, włącza
    na nowo po aktualizacja. IOS, bezpieczny, tu od czasu do czasu
    bankowości używam, ale jest tak upierdliwy, męczący, nieintuicyjny (dla
    mnie), lagujący, że kolejnego iPada (ostani 2017) już prawie na pewno
    nie kupię.

    Zwyczajnie brakuje czego pośrodku.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-06-03 14:14:20
    Od: z <...@...pl>

    Amen ;-)

    tylko teraz tak myślę... Z jakiego powodu ios ogranicza wielkość
    pobieranych plików? Nie ilość w GB w czasie ale wielkość pliku.
    W komentarzach były domysły że w obawie o rachunki klientów.
    Ale ograniczenie jest przynajmniej nieskuteczne.
    Co było przyczyną ograniczenia do 100-150-200 MB?

  • 6. Data: 2019-06-03 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

    > Osobiście we mnie to średnio uderza - i tak zawsze pobieram wszystkie
    > apki po wifi bo po prostu szkoda mi transferu, obojętnie ile go mam.

    :)))
    W XIX wieku...

    to tak jakby powiedziec - oddycham powoli - szkoda mi powietrza ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 7. Data: 2019-06-03 18:45:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >tak limitują?
    >I ten rozbrajający komentarz na końcu, o skompresowanych aplikacjach

    Ale tak prawde mowiac ... jesli ograniczy to zachlannosc deweloperow,
    to moze i dobrze.

    200MB ... co oni tam wtrynili ...

    A jak sie programisci ogranicza, to klienci nie beda narzekac na brak
    karty pamieci :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-06-03 22:26:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 18:45, J.F. pisze:

    > Ale tak prawde mowiac ... jesli ograniczy to zachlannosc deweloperow, to
    > moze i dobrze.

    Jak się dowiedzą że istnieje samorozpakowujące się archiwum wieloplikowe
    jak kiedyś się używało do kopiowania na dyskietki? ;-)

    Ale ciiiiii bo się wyda ;-)

    PS. Porównanie do dyskietek celowe aby wyśmiać niedzisiejszych
    programistów apla. A nie że ja taki stary ;-)

  • 9. Data: 2019-06-03 23:25:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 03 Jun 2019 11:22:01 GMT, Marcin Debowski
    <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]
    > desperacji aby na tym uruchomić jakąś aplikacje bankową. Co chwila
    > wyskakują jakieś gówna, reklamy, Rozp... tapety, raz wyłączone,

    Bez przesady. Akurat aplikacja w androidzie jest dobrze sandboxowana
    i świadomy user (nie akceptujący na ślepo prawa) ma praktycznie
    zerowe szanse na uruchomienie syfa. Jest idealny kompromis dający
    dużo świadomemu userowi .

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-06-03 23:32:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 3 Jun 2019 18:45:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale tak prawde mowiac ... jesli ograniczy to zachlannosc
    > deweloperow,
    > to moze i dobrze.

    Co ograniczy, bo nie chwytam?

    > 200MB ... co oni tam wtrynili ...

    Jako programista embeded główkuję jak tu zmieścić aplikacje w 1kB a
    oni qrwa mają na to wyjebane i 200MB jest OK. To mega deprywujące.

    --
    Marek