  • 1. Data: 2016-07-24 19:36:50
    Temat: Aprilia 50sr uszczelki PILNE
    Od: Adrian19923 <totylkoja92r@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam kupiłem skuter Aprilie 50sr było wszystko dobrze chodził ładnie
    przez 2 dni i nagle kap kap płyn chłodniczy zaczął wyciekać spod głowicy
    dokładnie tam gdzie jest świeca i teraz moje pytanie skąd kupić taką
    uszczelkę poprzedni właściciel powiedział że musi być miedziana bo te inne
    nie trzymają ??

  • 2. Data: 2016-07-24 21:59:46
    Temat: Re: Aprilia 50sr uszczelki PILNE
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adrian19923 wrote:

> [...]
    > dokładnie tam gdzie jest świeca i teraz moje pytanie skąd kupić taką
    > uszczelkę poprzedni właściciel powiedział że musi być miedziana bo te inne

    kupuje się zwykle w sklepie.

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?