  • 11. Data: 2011-06-13 12:16:32
    Temat: Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Mikuni byly zakladane w ktorejs z Suzi,
    Mam w DR 350.

  • 12. Data: 2011-06-13 12:31:11
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    spalanie w Pegaso:
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufac
    tures/0-All_models.html?vehicletype=2&exactmodel=peg
    aso&powerunit=2

  • 13. Data: 2011-06-13 12:57:25
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 14:31, nightwatch77 pisze:
    > spalanie w Pegaso:
    > http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufac
    tures/0-All_models.html?vehicletype=2&exactmodel=peg
    aso&powerunit=2

    No i to wlasciwie jest odpowiedz na Pegaso - F650 spala srednio 4,3l a
    Pegaso 7...

  • 14. Data: 2011-06-13 18:18:39
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 13 Cze, 14:57, Piotr <z...@g...com> wrote:

    ctures/0-All_model...

    > No i to wlasciwie jest odpowiedz na Pegaso - F650 spala srednio 4,3l a
    > Pegaso 7...

    No mnie tam wychodzi że pegaso średnio 6l (co nadal jest więcej niż
    bardzo oszczędne F650 - tak jak podałeś, w okolicy 4.5 litra).
    Nie wiem jak bardzo daleko zamierzasz się tym motocyklem zapuszczać ze
    tak Ci zależy na spalaniu, nigdy też nie dosiadałem ani Pegaso ani BMW
    więc nie powiem co lepsze, ale zwróć jeszcze uwagę na koszt zakupu i
    rocznik. Za cenę BMW z roku 2000-2001 kupisz Aprilię z roku 2005-2006.
    Czyli patrząc na jednakowy rocznik to Aprilia jest 3-4 tyś tańsza.
    Ciekawe czy ta różnica zwróci Ci się później w kosztach paliwa?

  • 15. Data: 2011-06-13 19:14:34
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 20:18, nightwatch77 pisze:
    > Czyli patrząc na jednakowy rocznik to Aprilia jest 3-4 tyś tańsza.
    > Ciekawe czy ta różnica zwróci Ci się później w kosztach paliwa?

    No w sumie moze nie, ale wiesz jak to jest - jak masz teraz kaske, to
    wydasz na cos dobrego, a czy bedziesz mial potem na paliwo - to juz
    niewiadoma i w tym sensie - ja podejme decyzje, zeby kupic mniej palacy
    - no przynajmniej tak mi sie wydaje logicznie z mojego punktu widzenia...

    Poza tym te Pegaso z rocznikow powyzej 2003 (chyba) to juz nie jest
    enduro na ramie tylko silnik jest elementem nosnym - cos jak w Tiger,
    Vstrom czy nowsze Transalpy - wiec takie moto troche 'z dupy' - ni do
    tego, ni do tego...

  • 16. Data: 2011-06-14 06:05:36
    Od: "revell" <@poczta.tio.pl>

    > Poza tym te Pegaso z rocznikow powyzej 2003 (chyba) to juz nie jest enduro
    > na ramie tylko silnik jest elementem nosnym - cos jak (...) nowsze
    > Transalpy - wiec takie moto troche 'z dupy' - ni do tego, ni do tego...

    Transalpy które? 700 czy 650 też?
    Myślałem, że nie było dużo różnic między 600 a 650

    --
    tomek_fzs600

  • 17. Data: 2011-06-14 06:15:57
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-14 08:05, revell pisze:

    > Myślałem, że nie było dużo różnic między 600 a 650

    Bo nie bylo. 600->650 to usprawnienia, a nie rewolucje. Rewolucja byla
    700, warto dodac ze rewolucja ktora zniszczyla model.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 18. Data: 2011-06-14 06:30:52
    Od: grzech <z...@g...com>

    >Za cenę BMW z roku 2000-2001 kupisz Aprilię z roku 2005-2006.
    > Czyli patrząc na jednakowy rocznik to Aprilia jest 3-4 tyś tańsza.
    > Ciekawe czy ta różnica zwróci Ci się później w kosztach paliwa?

    Od 2001r Pegaso była robiona na wtrysku więc tu spalanie masz jak w
    Gieesie
    Moja pali 5,5l po mieście, pewnie w trasie z literek zejdzie.
    Ja tam polecam a przesiadłem się z cruisera.

    grzech
    Pegi

  • 19. Data: 2011-06-14 08:41:05
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-14 08:05, revell pisze:
    > Transalpy które? 700 czy 650 też?
    > Myślałem, że nie było dużo różnic między 600 a 650

    Miedzy 600 a 650 nie bylo, ale 700 juz tak, poczytaj test na scigacz.pl

  • 20. Data: 2011-06-14 08:42:26
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-14 08:30, grzech pisze:
    > Moja pali 5,5l po mieście, pewnie w trasie z literek zejdzie.
    > Ja tam polecam a przesiadłem się z cruisera.

    Hmm F650 niby w miescie 4.x a poza 3.x, no ale nie weim...a swoja droga
    - jak z serwisem u ciebie - bo tu koledzy mowili, ze ciezka sprawa,
    nietypowe motto itd...