  • 1. Data: 2013-10-23 20:38:08
    Temat: Aprilia RS 125 Problem !!
    Od: Motox96 <dami.wp.pl@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, posiadam Aprilia RS 125 z 2001r i mam mały problem. Problem polega
    na tym że jadę motocyklem załóżmy 70/80 km/h i motocykl przy temp. 78/85
    stopni C gaśnie, czekam chwilę wyświetlacz pokazuje mi 65/70 stopni i po
    pokręceniu (parę razy) motocykl zaskakuje. Nie wiem o co chodzi, nie mam
    pojęcia, chciałbym żebyście mi doradzili, i motocykl na zimnym pali na
    dotyk zarówno przy temp. 70C jak nie nagrzeje się zbyt mocno. Proszę o
    pomoc !!