  • 1. Data: 2014-08-01 09:44:41
    Temat: Artykuł w najnowszym Elektronik-u
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    polecam wywiad z prezesem WG Electronics
    w najnowszym Elektronik-u.
    Podoba mi się ten wywiad. Gość w miarę obiektywnie
    opisuje dzisiejszą sytuację pomiędzy dystrybutorami
    elementów, producentami płytek oraz montowniami.
    Dodatkowo opisuje obecną sytuację popularności
    procesorów ARM i AVR.
    Polecam.

    pytajacy

  • 2. Data: 2014-08-01 11:00:17
    Temat: Re: Artykuł w najnowszym Elektronik-u
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.08.2014 o 09:44 pytajacy <r...@p...fm> pisze:

> [...]
    > elementów, producentami płytek oraz montowniami.
    > Dodatkowo opisuje obecną sytuację popularności
    To streść co tam ciekawego powiedział, bo mało kto kupuje to pismo, poza
    tym ta firma robi produkcję specjalną i ma trochę inne koszty i wymagania,
    więc wynurzenia prezesa mało przystają do nas tu amatorów czy
    półzawodowców.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-08-01 11:16:30
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 01.08.2014 o 11:00, janusz_k pisze:

> [...]
    > tym ta firma robi produkcję specjalną i ma trochę inne koszty i
    > wymagania, więc wynurzenia prezesa mało przystają do nas tu amatorów czy

    WG Electronics, to nie WB Electronics od produkcji specjalnej.

    Wywiad jest tu:
    http://elektronikab2b.pl/wywiady/23486-rozmowa-z-tad
    euszem-gornickim-prezesem-firmy-wg-electronics#.U9ta
    rLtq1fU

    Jeszcze nie czytałem.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 4. Data: 2014-08-01 11:28:53
    Od: MiSter <U...@w...pl>

> [...]
    > tym ta firma robi produkcję specjalną i ma trochę inne koszty i
    > wymagania, więc wynurzenia prezesa mało przystają do nas tu amatorów czy

    Powiedział to co wszyscy dawno wiedzą.

    Kilka lat temu przewidywał, że procesory 32bit wyprą 8 bitowe, życie
    jednak pokazuje coś innego - i nad tym się rozwodzi.

    Drugi wątek, że każdy chce robić wszystko:
    Parafrazując - kioski RUCH roznoszą czy dostarczają przesyłki listowe,
    natomiast na poczcie potężne stoisko z prasą, gadżetami itp., a gdzieś
    za nim małe okienko gdzie można nadać list. :-(

  • 5. Data: 2014-08-01 11:29:31
    Temat: Re: Artyku? w najnowszym Elektronik-u
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 01 Aug 2014 11:16:30 +0200, Micha? Smolnik
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    >Wywiad jest tu:
    >http://elektronikab2b.pl/wywiady/23486-rozmowa-z-ta
    deuszem-gornickim-prezesem-firmy-wg-electronics#.U9t

    Cytat:

    "Spróbuje, biorac pod uwage moje doswiadczenia z firma ARM, która
    reprezentujemy jako WG Electronics od wielu lat, pokusic sie o jakies
    prognozy."

    W tym momencie przestalem czytac. To jest zwyczajnie marketing.
    Anglicy mowia ze opinia jest "biased"

    A.L.

  • 6. Data: 2014-08-01 11:30:36
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 2014-08-01 09:44, pytajacy pisze:
> [...]

    > elementów, producentami płytek oraz montowniami.
    > Dodatkowo opisuje obecną sytuację popularności

    Według mnie strata czasu. Gość nie mówi nic odkrywczego.
    Nie wiem też czemu sugeruje, że łączenie firm dystrybucyjnych, płytkarni
    i montażowni pod jednym szyldem ma obniżać jakość usług.

  • 7. Data: 2014-08-01 11:32:22
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

> [...]
    > tym ta firma robi produkcję specjalną i ma trochę inne koszty i wymagania,
    > więc wynurzenia prezesa mało przystają do nas tu amatorów czy

    Czytając tę grupę mam odczucie że amator raczej tutaj nie znajdzie
    sobie miejsca. Ja bym tu określił raczej półzawodowcy, zawodowcy i firmy.

    Obserwując zachowanie się firm, zgodzę się z prezesem WG Electronics
    że firmy już nie dzielą się na: dystrybutorów, producentów płytek i
    montażownie. A raczej te usługi są oferowane razem - kompleksowo.
    Ciekawe czy to chęć większego zysku czy raczej walka o przetrwanie
    zmusiła ich do takiego poszerzenia usług.

    A odnośnie ARM i AVR. ARMY (Cortex-y) są na tyle skomplikowane że coraz
    bardziej utrudnione jest dogłębne poznanie ich jak np. 8 bitowych AVR-ów.

    Zresztą, przeczytaj wywiad to może podyskutujemy.

    pytajacy

  • 8. Data: 2014-08-01 13:21:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.08.2014 o 11:16 Michał Smolnik <m...@g...com> pisze:

    > WG Electronics, to nie WB Electronics od produkcji specjalnej.

    Aaa to przepraszam, pomyliłem firmy.

    > Wywiad jest tu:
    > http://elektronikab2b.pl/wywiady/23486-rozmowa-z-tad
    euszem-gornickim-prezesem-firmy-wg-electronics#.U9ta
    rLtq1fU

    > Jeszcze nie czytałem.
    Przeczytałem, faceta boli mała lojalność klientów którzy uciekają tam
    gdzie taniej, bo nie chcą płacić za usługi dodane.

    --

    Pozdr
    Janusz