  • 1. Data: 2016-10-11 08:33:35
    Temat: Assistance - niemcy gdzie?
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Jadę na kilka dni do niemiec. Gdzie polecacie wykupić assistance w razie "w"
    ?
    Ma to w ogóle sens ?

    Załóżny że auto staje na autobanie i co wtedy ? ;)

    Pozdrawiam!
    greg

  • 2. Data: 2016-10-11 17:01:31
    Temat: Re: Assistance - niemcy gdzie?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-10-2016 o 08:33, Greg pisze:
    > Jadę na kilka dni do niemiec. Gdzie polecacie wykupić assistance w razie
    > "w" ?
    > Ma to w ogóle sens ?
    >
    > Załóżny że auto staje na autobanie i co wtedy ? ;)

    Bulisz za sholowanie.
    Więc kup sobie adac, tak żeby ten hol był za friko.

  • 3. Data: 2016-10-13 08:11:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.10.2016 08:33, Greg wrote:
> [...]
    > "w" ?
    > Ma to w ogóle sens ?
    >
    > Załóżny że auto staje na autobanie i co wtedy ? ;)

    Ja w niemczech jestem dosyć regularnie bo mieszkam na granicy i w takich
    przypadkach należy wręcz mieć ADAC wykupione - 88euro na rok.
    To jest zresztą na całą europę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2016-10-13 12:06:00
    Od: p...@g...com

    jak jedzie tylko do DE to moze styknie ta wersja za 49 eur
    https://www.adac.de/mitgliedschaft/tarife/default2.a
    spx?ComponentId=189523&SourcePageId=10022

    PS ADAC tez ma limity wiec najpierw proponuje zadzwonic na hotline (Poznan ?) i
    spytac jak np bedzie to wygladalo kiedy auto zameldowane np w Suwalkach padnie gdzies
    pod Frankfurtem nad Menem

    to tez mozna sprawdzic
    https://www.starter24.pl/oferta/auto/czym-jest-start
    er-auto/

    P.

  • 5. Data: 2016-10-13 12:46:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.10.2016 12:06, p...@g...com wrote:
    > jak np bedzie to wygladalo kiedy auto zameldowane np w Suwalkach padnie gdzies pod
    Frankfurtem nad Menem

    Bedą próbowali je naprawić.
    Jeśli w ciągu 3 dni nie da się tego zrobić to odholują do domu.
    I zasadniczo nie ma znaczenia czy stanie się to w niemczech czy w np. w UK.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info