  • 1. Data: 2011-10-18 09:04:57
    Temat: Assistance z mBanku - ma ktoś
    Od: R <...@w...niemam.pl>

    Hej,

    Od 3 dni męczy mnie gość z mBanku z super ekstra ofertą tylko dla mnie
    blablabla...

    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_A
    ssistance_Auto24h.pdf

    Chodzi o wariant permium - 18zł/mc. Jak się to ma do normalnego
    assistance? Czy w normalnym assistance też są limity (2 interwencje /rok) ?

    R.

  • 2. Data: 2011-10-18 09:32:48
    Temat: Re: Assistance z mBanku - ma ktoś
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-18 09:04, R pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi o wariant permium - 18zł/mc. Jak się to ma do normalnego
    > assistance? Czy w normalnym assistance też są limity (2 interwencje /rok) ?

    Mam wykupione ale nie miałem potrzeby skorzystać, z końcem tego miesiąca
    rezygnuję.
    Do tego mam jeszcze jakiś tam assistance opieka za 2zł... ale jak to
    działa w praktyce nie sprawdzałem...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-10-18 10:29:23
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-10-18 09:32, Lewis wrote:

> [...]
    > rezygnuję.
    > Do tego mam jeszcze jakiś tam assistance opieka za 2zł... ale jak to

    Duża roczna składka, za którą dostaje się ubezpieczenie ze śmiesznym
    limitem kwotowym przy likwidacji szkody.

    IMHO kompletnie nieopłacalne, są dużo lepsze oferty assistance za
    mniejsze pieniądze (np. Aviva CU).

    --
    MM

  • 4. Data: 2011-10-18 15:12:52
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > IMHO kompletnie nieopłacalne, są dużo lepsze oferty assistance za
    > mniejsze pieniądze (np. Aviva CU).

    właśnie, wychodzi 220 na rok
    raczej nieopłacalne (a napewno nie najtańsze)

    także OC przestaje się opłacać w mBanku.
    no chyba że skorzystamy z gwarancji najniższej ceny
    ale żeby odzyskac kase musimy przesłac do mBanku PODPISANĄ przez dealera
    kalkulację oferty. W ubezpieczeniach online jest to słabo wykonalne.

  • 5. Data: 2011-10-18 15:49:30
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Chodzi o wariant permium - 18zł/mc. Jak się to ma do normalnego
    > assistance? Czy w normalnym assistance też są limity (2 interwencje /rok)
    > ?

    Drogo. Poza tym zawsze warto czytac warunki ubezpieczenia.

    W Liberty Direct za 120 zl mam premium assistance:
    - 600 zl na holowanie w PL, 500E za granica
    - holowanie nawet spod bramy domu (niektore TU daja limit - np. min. 50 km
    od domu)
    - pojazd zastepczy na 4 doby
    - noclegi *** w razie awarii max 4 doby

    W PZU mam na motocykl premium assistance za 130 zł (tylko Polska):
    - holowanie do 150 km
    - holowanie nawet spod bramy domu
    - pojazd zastepczy na 7 dni
    - nocleg do 3 dni

    Dysiek

  • 6. Data: 2011-10-18 23:54:11
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-10-18 15:12, PM wrote:

    > właśnie, wychodzi 220 na rok
    > raczej nieopłacalne (a napewno nie najtańsze)
    >
    > także OC przestaje się opłacać w mBanku.
    > no chyba że skorzystamy z gwarancji najniższej ceny

    Niekoniecznie, ja jedno z aut mam świeżo ubezpieczone w mBanku a drugie
    w Avivie. Oba okazały się tańsze od dotychczasowego Allianz'a.

    --
    MM

  • 7. Data: 2011-10-19 19:38:08
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Niekoniecznie, ja jedno z aut mam świeżo ubezpieczone w mBanku a drugie
    > w Avivie. Oba okazały się tańsze od dotychczasowego Allianz'a.

    nie neguję
    od lat ubezpieczałem się w mbanku i sobie chwaliłem
    aż tu nagle okazało się że chcą 100zł i więcej niż konkurencja.

  • 8. Data: 2011-10-19 21:03:27
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-10-19 19:38, nazgul wrote:

    > nie neguję
    > od lat ubezpieczałem się w mbanku i sobie chwaliłem
    > aż tu nagle okazało się że chcą 100zł i więcej niż konkurencja.

    A takiemu Allianzowi o połowę więcej...

    --
    MM

  • 9. Data: 2011-10-20 21:49:38
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 18 Paź, 23:54, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:

    > Niekoniecznie, ja jedno z aut mam świeżo ubezpieczone w mBanku a drugie
    > w Avivie. Oba okazały się tańsze od dotychczasowego Allianz'a.

    No cóż, ja zrezygnowałem ostatnio z mBanku na korzyść Allianz. Od tego
    ostatniego dostałem ponad 40% tańszą (!!!) ofertę na OC niż w mBank w
    którym ubezpieczałem się (bezszkodowo) przez parę lat.