  • 1. Data: 2019-12-01 19:44:56
    Temat: Asus Max mnie nie kocha...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    - mikrowłącznik włączająco-wyłączający zaczyna szwankować (policzyłem, że przeżył 50
    kwłączeń)
    od teraz (od czasu, gdy włącznik zaczął szwankowanie) włączam ekran stukając weń a
    wyłączam
    stosowną ikoną, aby wydłużyć żywot włącznika...

    - próba normalnego włączania nie prowadzi do włączenia -- telefon uruchamia się
    godzinami,
    optymalizuje aplikacje i nie ma tego końca [ponoć wszystko ma aż dwa końce -- a tu
    nawet
    jednego końca nie widać]

    Aby włączyć telefon -- trzeba przejść przez CSC Mode...
    Wolnego miejsca na ,,dysku'' mam 2,13 GB...
    Nie pomogło czyszczenie cache a przywracanie
    fabryczności uznałem za zbyt brutalne...
    [czy zbyt brutusowe -- już zapomniałem...]

    Obecność mikroSD i SIMek podczas włączania niewiele zmienia...

    - coś uporczywie uruchamia mi BT, gdy ekran jest zgaszony...
    (po włączeniu ekranu czasami BT samoczynnie wyłącza się
    a czasami nie wyłącza się...) [nie wiem, których czasów
    miewam więcej]

    - Jedna z aplikacji pogodowych zbiesiła się...
    https://play.google.com/store/apps/details?id=se.ste
    phanson.YRWidgetHD&hl=en_US

    Być może przywędrował czas na rozwód, ale że rozwody bywają kosztowne, wolałbym
    odzyskać tę miłość...
    [zaraz się zacznie -- że z mojej winy itd... i w wyniku podziału majątku pozostanie
    mi jedynie
    zasilacz oraz SIMki i patriotyczna mikroSD 64GBA1V30 -- dziś bym chyba celował w
    A2...]

    Dodam, że od dawna nie notowałem bicia Asusa...
    A demontaż ukazał (ze zjawisk niepożądanych) jedynie kurz -- który usunąłem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2020-12-24 03:18:21
    Temat: Re: Asus Max mnie nie kocha...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    03 grudnia pisałem, ale nadal jest aktualne...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5de40a44$0$17364$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    wyłączam
    > stosowną ikoną, aby wydłużyć żywot włącznika...

    .
    .
    .

    Przez rok nie miałem smartfonu -- odzwyczaiłem się... Rozmawiać łatwiej via malutki
    MM136...
    Do tej pory jeszcze nie zdążyłem uruchomić wszystkich potrzebnych mi aplikacji, z
    których
    kiedyś korzystałem -- choćby elektryfikujących i gazujących... [nie o krzesła
    elektryczne
    i nie o strzelanie gazem prosto w oczęta biega, lecz o informacje okołopłatnicze...]

    Akumulator na razie długo (ze 2 razy dłużej niż w Maxie -- a i tam było nieźle)
    trzyma,
    nawigacja (choć SF) dobrze (po Asusie Maxie każda jest dobra?) pracuje, rozmowy
    nagrywa
    ze zmienym szczęściem -- dziś znienakca zaprzestał nagrywania, wczesniej nie nagrał
    kilku
    rozmów...

    Odłożony na parapet ;) telefon ciągnie mniej niż 1% na 7 godzin, więc ze 3% dziennie,
    czyli pełny akumulator by wystarczył na miesiąc nasłuchiwania?...

    --