  • 1. Data: 2019-01-12 10:01:48
    Temat: Asystent Google
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Ma to ktoś po polsku na swoim sprzęcie? Z ciekawości wypróbowałem
    wszystkie metody uruchomienia znalezione w necie i nic z tego.

  • 2. Data: 2019-01-14 10:18:05
    Temat: Re: Asystent Google
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 12 Jan 2019 10:01:48 +0100, w <5c39ac3c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Ma to ktoś po polsku na swoim sprzęcie? Z ciekawości wypróbowałem
    > wszystkie metody uruchomienia znalezione w necie i nic z tego.

    Mam na obu telefonach i to raczej od dosyć dawna. W zasadzie chyba wszystko
    działa.
    Na obu 8.1 -- AICP oraz Lineage OS.

  • 3. Data: 2019-01-15 09:04:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-14 o 10:18, r...@k...pl pisze:

    > Mam na obu telefonach i to raczej od dosyć dawna. W zasadzie chyba wszystko
    > działa.
    > Na obu 8.1 -- AICP oraz Lineage OS.

    To jakieś kombinowane systemy?

  • 4. Data: 2019-01-15 10:27:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Jan 2019 09:04:12 +0100, w <5c3d9334$0$496$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > To jakieś kombinowane systemy?

    Customowe. AICP można nazwać kombinowanym, Lineage raczej nie.

  • 5. Data: 2019-01-15 13:55:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-14 o 10:18, r...@k...pl pisze:

    > Mam na obu telefonach i to raczej od dosyć dawna. W zasadzie chyba wszystko
    > działa.
    > Na obu 8.1 -- AICP oraz Lineage OS.

    Jako betatester?
    Dzisiaj ma być dopiero dostępne w Polsce dla wszystkich.
    https://www.spidersweb.pl/2019/01/asystent-google-po
    lska-premiera-jezyk-polski.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 6. Data: 2019-01-15 16:29:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Jan 2019 13:55:02 +0100, w <5c3dd85d$0$494$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jako betatester?
    > Dzisiaj ma być dopiero dostępne w Polsce dla wszystkich.
    > https://www.spidersweb.pl/2019/01/asystent-google-po
    lska-premiera-jezyk-polski.html

    A to nie wiem.
    Żaden betatester -- normalnie mam dostępne.
    Może dlatego, że apki Google'a mam załadowane z opengapps.org.

  • 7. Data: 2019-01-15 16:59:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-15 o 16:29, r...@k...pl pisze:

    lska-premiera-jezyk-polski.html

    > A to nie wiem.
    > Żaden betatester -- normalnie mam dostępne.
    > Może dlatego, że apki Google'a mam załadowane z opengapps.org.

    Yyy a może mylisz OK Google z Asystentem Google?

  • 8. Data: 2019-01-15 17:35:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-15 o 16:59, LordBluzg(R) pisze:
    > Yyy a może mylisz OK Google z Asystentem Google?
    A to nie jest to samo?
    https://support.google.com/websearch/answer/7283669?
    co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl

    Robert

  • 9. Data: 2019-01-15 19:50:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A to nie jest to samo?
    > https://support.google.com/websearch/answer/7283669?
    co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl

    > Robert

    ta gorsza wersja potrafi zrozumieć: jaka jest pogoda, obudź mnie za pół
    godziny
    ta lepsza: opowiedz mi dowcip. (opowiedz żart, opowiedz coś śmiesznego)
    napiszcie proszę która działa na lineage

    ToMasz

  • 10. Data: 2019-01-15 20:00:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > A to nie jest to samo?
    > https://support.google.com/websearch/answer/7283669?
    co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl

    Nie.
    Link podałem wyżej albo dobra:
    https://www.youtube.com/watch?v=6J42D_n6aJw

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.apps.assistant&hl=pl

    Na starszych telefonach (Android >6) niedostepne.