  • 1. Data: 2016-05-26 20:15:50
    Temat: Atomowe zycie dyskietek
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    http://edition.cnn.com/2016/05/26/us/pentagon-floppy
    -disks-nuclear/index.html

  • 2. Data: 2016-05-27 11:17:51
    Temat: Re: Atomowe zycie dyskietek
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-26 o 20:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > http://edition.cnn.com/2016/05/26/us/pentagon-floppy
    -disks-nuclear/index.html

    Wiesz, to niegłupie. Kto jest teraz w stanie napisać wirusa, który
    zmieści się na 8-calowej dyskietce? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-05-27 21:54:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-27 o 11:17, Adam pisze:

    -disks-nuclear/index.html

    > Wiesz, to niegłupie. Kto jest teraz w stanie napisać wirusa, który
    > zmieści się na 8-calowej dyskietce? ;)

    Kto dzisiaj znajdzie sprzęt na którym da się zapisać 8 calową dyskietkę ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-05-28 09:30:36
    Od: Podmiot liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 26.05.2016 o 20:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > http://edition.cnn.com/2016/05/26/us/pentagon-floppy
    -disks-nuclear/index.html

    1.Jaki głupiec wymieniałby sprzęt który chodzi nieomal 50 lat na coś co
    się psuje co rok i co trzeba modernizować co dwa?

    2.Całe to zamieszanie to spisek (wiadomo kogo), który chce wszystkim
    wcisnąć swój nowy system i producentów tych okropnych dysków ssd. Użycie
    tych obu technologi doprowadzi jedynie do tego, że nastąpi
    kilkunastokrotne skrócenia czasu jaki wszystkim pozostanie po
    naciśnięciu czerwonego guzika.

    3.To nie prawda, że rozmiar się nie liczy. Mieć ośmiocalowca to nie byle
    co. Posiadacze ośmiocalowych patrzą na posiadaczy pięcio i trzy i pół
    calowych z taka sama pogardą i wyższością jak posiadacze hdd 3,5 na tych
    co mogą się pochwalić jedynie 2,5.
    W dodatku ci ostatni mają coraz częściej te swoje maleństwa zupełnie
    nieruchawe, heh.
    A wiadomo - duzi muszą mieć duże, to taka stara świecka tradycja.
    Zostawcie stare i duże w spokoju. Duże jest piękne. Niech żyje KINGSAJZ!

    LP

  • 5. Data: 2016-05-29 15:44:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-27 21:54, RadoslawF wrote:
    > Kto dzisiaj znajdzie sprzęt na którym da się zapisać 8 calową dyskietkę ?

    Zapytaj w ZUSie. Nie można wykluczyć ...

  • 6. Data: 2016-05-29 21:21:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Zapytaj w ZUSie. Nie można wykluczyć ...

    Można.
    Jak ostatnio sprawdzałem używali dwie generacje nowszych czyli 3,5 cala.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-05-30 22:31:17
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 29 May 2016 21:21:34 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Można. Jak ostatnio sprawdzałem używali dwie generacje nowszych
    > czyli 3,5 cala.

    To tylko dlatego, że komputeryzacja ZUS-u odbyła się dopiero, gdy
    dyskietki 8" i 5 1/4 " poszły do lamusa. Gdyby komputeryzowali ZUS 20
    lat wcześniej, z pewnością dyskietki 8" - a 5 1/4 " już z pewnością -
    byłyby nadal w użyciu. ;)

    Ale przecież u nas do niedawna pracowała Odra na PKP. Jeszcze kilka
    lat temu.

    A kilka miesięcy (max) temu pracowało jeszcze inne urządzenie na
    kolei, które co prawda komputerem nie było, ale kart perforowanych
    owszem, używało: pragotrony na dworcu Łódź Kaliska.

    http://youtu.be/FIHpVf_C4wU

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 8. Data: 2016-06-01 12:14:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-30 o 22:31, Marsjanin pisze:

> [...]
    > dyskietki 8" i 5 1/4 " poszły do lamusa. Gdyby komputeryzowali ZUS 20
    > lat wcześniej, z pewnością dyskietki 8" - a 5 1/4 " już z pewnością -

    Dwadzieścia lat wcześniej nie mieli prawa.
    Panował całkiem inny ustrój a komputery były luksusową zabawką
    sprowadzaną za dewizy. Te "produkowane" w kraju miały za dewizy
    sprowadzane komponenty. :-)

    Piękny komputer mechaniczny.