  • 1. Data: 2018-01-22 17:35:04
    Temat: Audi Q5
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Obecnie jezdże audi A6C6, a chce zamienic na audi Q5.
    Czy warto, a jesli tak to jak sie takim SUV-em jezdzi?

    Pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2018-01-22 17:53:18
    Temat: Re: Audi Q5
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Twardy" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Czy warto, a jesli tak to jak sie takim SUV-em jezdzi?

    Bardzo dobrze.

  • 3. Data: 2018-01-23 14:01:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-22 o 17:35, Twardy pisze:

    > Obecnie jezdże audi A6C6, a chce zamienic na audi Q5.
    > Czy warto, a jesli tak to jak sie takim SUV-em jezdzi?

    Jeździ się kiepsko.

  • 4. Data: 2018-01-23 17:23:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-22 o 17:35, Twardy pisze:
    > Obecnie jezdże audi A6C6, a chce zamienic na audi Q5.
    > Czy warto, a jesli tak to jak sie takim SUV-em jezdzi?

    Jak już właśnie kolega powyżej uprzejmie zaproponował do poczytania, to
    podbijam

    https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/audi-wyco
    fuje-127-tys-aut-z-rynku/ec7847e

  • 5. Data: 2018-01-24 18:01:29
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Jak już właśnie kolega powyżej uprzejmie zaproponował do poczytania, to
    >podbijam

    >https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/audi-wyc
    ofuje-127-tys-aut-z-rynku/ec7847e

    I dlatego q5 jezdzi sie kiepsko?

  • 6. Data: 2018-01-24 18:01:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jeździ się kiepsko.

    Probowales?

  • 7. Data: 2018-02-23 23:57:17
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 23.01.2018 o 17:23, Poldek pisze:

    > Jak już właśnie kolega powyżej uprzejmie zaproponował do poczytania, to
    > podbijam
    >
    > https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/audi-wyco
    fuje-127-tys-aut-z-rynku/ec7847e

    Sorry, treść gówianej strony, do której link wkleiłes, jest zamazana.
    Pisze (jest pisać :P ) coś o reklamach, które chcą mi wyświetlać.