  • 1. Data: 2017-06-26 11:07:20
    Temat: Audi też wchodzi w elektryki
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Audi poszerza swą gamę modelową, wprowadzając do niej nowy samochód
    typu e-tron. Produkcja Audi e-tron Sportback rozpocznie się w zakładzie
    koncernu w Brukseli, w roku 2019. W ten sposób, fabryka ta rozpocznie
    wytwarzanie drugiego, całkowicie elektrycznego modelu z czterema
    pierścieniami na masce. Pierwszy z nich, elektryczny SUV Audi e-tron,
    opuści tamtejszą linię produkcyjną już w roku 2018.

    Dalej: http://tinyurl.com/ycttc9oc

    Ta nazwa e-tron to mi się trochę z kiblem kojarzy... Siedzisz na tronie
    i robisz "eeee....." :-)

    T.

  • 2. Data: 2017-06-26 18:30:40
    Temat: Re: Audi też wchodzi w elektryki
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    T. <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dalej: http://tinyurl.com/ycttc9oc
    >
    > Ta nazwa e-tron to mi się trochę z kiblem kojarzy... Siedzisz na tronie

    Dobra wiadomość!

    Im więcej konkurencji tym lepiej dla nas, konsumentów :-)

  • 3. Data: 2017-06-26 19:46:36
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Dobra wiadomość!

    LOL

    > Im więcej konkurencji tym lepiej dla nas, konsumentów :-)

    Taaa, konkurencja właśnie pokazała w Le Mans 24 jak to działa, a Audi się
    nawet nie próbowało scigać, skoro ostatnio w 2014 triumfował.
    O Tesli ani widu ani słychu...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2017-06-26 19:57:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** T. pisze tak:

> [...]
    > produkcyjną już w roku 2018.
    >
    > Dalej: http://tinyurl.com/ycttc9oc
    >
    > Ta nazwa e-tron to mi się trochę z kiblem kojarzy... Siedzisz na

    Nie jesteś w targecie. Po anglijsku E to I czyli robisz iiii iii :)

    The car will have four electric motors, one per wheel. Together, these
    motors will produce 3,320 pound-feet (4,500 N?m) of torque.

    I love this puppy :)

    Ktoś z mojej pracy ma

    http://www.mitsubishi-cars.co.uk/outlander/explore-p
    hev.aspx

    Specjalnie chodzę innym chodnikiem żeby go oblukać jak się ładuje ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2017-06-26 21:05:42
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    hev.aspx

    > Specjalnie chodzę innym chodnikiem żeby go oblukać jak się ładuje ;)

    Faktycznie zabójczy zasięg na elektryce:
    "33 Mile electric range
    Drive up to 33 miles on pure electric power, making shorter journeys cost
    pennies"
    Kilka lat temu chyba w Niemczech była sprawa pracodawca-pracownik o
    ładowanie komórki w pracy...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-06-26 21:28:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

> [...]
    > "33 Mile electric range
    > Drive up to 33 miles on pure electric power, making shorter journeys cost

    To chyba ten sam rząd wielkosci co zasięg w Nissan Leaf.

    > Kilka lat temu chyba w Niemczech była sprawa pracodawca-pracownik o
    > ładowanie komórki w pracy...

    No i jak sie skończyła?

  • 7. Data: 2017-06-27 02:02:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tck pisze tak:

    > Kilka lat temu chyba w Niemczech była sprawa pracodawca-pracownik o
    > ładowanie komórki w pracy...

    U mnie w pracy jest 110v. Gniazdka są nietypowe. Wiertarki nie
    wyniesiesz do domu mieszać zaprawę hyhy :)

  • 8. Data: 2017-06-27 12:50:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > U mnie w pracy jest 110v. Gniazdka są nietypowe.
    > Wiertarki nie wyniesiesz do domu mieszać zaprawę hyhy :)

    W Polsce masz 110V?

  • 9. Data: 2017-06-27 18:14:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > W Polsce masz 110V?

    W Anglii

  • 10. Data: 2017-06-27 18:19:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > W Anglii

    Tak myślałem... No to co w tym dziwnego?
    I co Cie powstrzymuje aby tą wiertarkę wynieść, skoro w domu też masz 110V
    i te same "nietypowe" gniazdka?