  • 1. Data: 2017-10-21 00:52:57
    Temat: Audio 5.1 ----> 2
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Mój odtwarzacz ma wyjście 5.1 - zaś stareńki wzmacniacz jest jedynie
    dwukanałowy. Z tych 5.1 które cinche wybrać na źródło sygnału, coby mieć
    odsłuch najmniej zubożony? Są literki, są kolorowe wkładki, liczę na
    opis "literkowy", bo chyba bardziej jednoznaczny.
    Coś-tam popróbowałem, i wybrałem, ale czy dobrze? A może potrzeba
    jakiejś przejściówki, która sygnał scali, żeby był kompletny?
    A może nie z tego wyjścia mam ciągnąć dźwięk, bo jest jeszcze
    trzy-cinchowe "component", z czwartym cinchem: coaxial. No bo wyjście
    opisane "video" od razu wykluczyłem.
    Będę wielce zobowiązany!

  • 2. Data: 2017-10-21 12:40:11
    Temat: Re: Audio 5.1 ----> 2
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 21.10.2017 o 00:52, JaNus pisze:
> [...]
    > A może nie z tego wyjścia mam ciągnąć dźwięk, bo jest jeszcze
    > trzy-cinchowe "component", z czwartym cinchem: coaxial. No bo wyjście

    Jeśli wszystkie sposoby zawiodą, trzeba przeczytać instrukcję.
    A w niej prawdopodobnie będzie napisane jak włączyć setup i ustawić na
    stereo.

    P.P.

  • 3. Data: 2017-10-21 14:20:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Jeśli wszystkie sposoby zawiodą, trzeba przeczytać instrukcję.
    > A w niej prawdopodobnie będzie napisane jak włączyć setup i ustawić na
    > stereo.

    Jak zwykle :(
    Pytajnik nie zapodał modelu sprzętu.

    Najczęściej podpina się przednie L i P. Natomiast w urządzeniu albo
    ustawia się stereo (jeśli jest taka opcja), albo wyłącza się sub-bas a
    przednie głośniki ustawia się jako pełno-pasmowe (np. Yamaha, Onkyo)
    oraz wyłącza się głośnik centralny.

    Można spokojnie zewrzeć lewe kanały i osobno prawe kanały. Ale jeśli nie
    wyłączysz środkowego kanału, to może być problem z dialogami, które to
    (nie wiem dlaczego) czasem lecą wyłącznie ze środka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam