  • 1. Data: 2011-03-12 17:08:03
    Temat: Auto Casco Wrocław
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Hej! Czy ktoś orientuje się, gdzie najlepiej ubezpieczyć moto (samo AC,
    bo OC już mam) we Wrocławiu? Odpuściłem temat w zeszłym sezonie a teraz
    chciałbym się jednak nie stresować. Maszyna to Suzuki z 2004r.
    Dobrze, jakby było tanio, ale priorytet to solidna firma nie robiąca
    szopek w razie "WU" ;-)
    POzdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-12 19:03:12
    Temat: Re: Auto Casco Wrocław
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał

    > Hej! Czy ktoś orientuje się, gdzie najlepiej ubezpieczyć moto (samo AC, bo OC
    > już mam) we Wrocławiu?

    To we Wroclawiu ubezpiecza sie inaczej niz w reszcie kraju?
    Sa jakies lokalne TU lub specjalne stawki tylko dla Wroclawia?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-03-12 19:12:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał
    > To we Wroclawiu ubezpiecza sie inaczej niz w reszcie kraju?
    > Sa jakies lokalne TU lub specjalne stawki tylko dla Wroclawia?
    > Pozdr

    Tu chłopaki piszą, że są:
    http://www.goldenline.pl/forum/36611/ubezpieczenia

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-03-12 19:32:27
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Tu chłopaki piszą, że są:
    > http://www.goldenline.pl/forum/36611/ubezpieczenia

    No tak...AC na moto - to chora historia.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-03-12 20:06:47
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2011-03-12 20:03, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał

    > To we Wroclawiu ubezpiecza sie inaczej niz w reszcie kraju?
    > Sa jakies lokalne TU lub specjalne stawki tylko dla Wroclawia?
    > Pozdr

    OK, dla Ciebie spróbuję jaśniej; Słyszałem, że stawki mogą się różnić w
    zależności od miasta i województwa. Poza tym może ktoś ma sprawdzonego
    agenta, z którym można się łatwo umówić i który doradzi mi "co i jak".
    Nie chciałbym wyważać otwartych drzwi, czyli dzwonić po kolei do
    dwudziestu firm ;-) Pozdrawiam KOWI

  • 6. Data: 2011-03-12 21:30:49
    Od: Tadek <"tadek.w [at] wp.pl">

    Dnia 2011-03-12 20:12, Grzybol napisał(a):
    > Użytkownik "Hinek"<h...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tu chłopaki piszą, że są:
    > http://www.goldenline.pl/forum/36611/ubezpieczenia

    Powinno być: chłopaki napisali w 2007 roku

    Tadek

  • 7. Data: 2011-03-12 21:37:41
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym wyważać otwartych drzwi, czyli dzwonić po kolei do dwudziestu

    Spróbuj w Allianz.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 8. Data: 2011-03-15 16:50:51
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2011-03-12 22:37, marcinu pisze:
    > Użytkownik "Daniel Kowalski"<b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Spróbuj w Allianz.

    Wstępne wyliczenie dla 7-letniej maszyny o wartości 10kpln to 1390 PLN.
    Sensownie? Płatność można rozłożyć na 3 raty.

  • 9. Data: 2011-03-15 20:21:37
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    >W dniu 2011-03-12 22:37, marcinu pisze:
    > Wstępne wyliczenie dla 7-letniej maszyny o wartości 10kpln to 1390 PLN.
    > Sensownie? Płatność można rozłożyć na 3 raty.

    Siemka
    Ja mam Hondę CBF600 z 2004r. Za AC wAllianz zapłaciłem 510 zł + 50 zł NW
    (wartość motocykla 11 tyś.). Mam pełne zniżki za
    bezszkodową jazdę.
    OC wyszło taniej w Warcie.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 10. Data: 2011-03-17 22:07:18
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Ja mam Hondę CBF600 z 2004r. Za AC wAllianz zapłaciłem 510 zł + 50 zł NW
    > (wartość motocykla 11 tyś.). Mam pełne zniżki za
    > bezszkodową jazdę.
    > OC wyszło taniej w Warcie.

    Ja niestety nie mam zniżek, bo od kilku lat nie mam prywatnego autka.
    Sprawdzę jeszcze Wartę. POzdrawiam Kowi