  • 1. Data: 2010-08-30 23:49:11
    Temat: Re: Auto dla baby
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 23:21, megrims pisze:
    > + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    Ostatnio poznałem babę mieszkającą na zapadłej wsi (dojazd do domu
    najpierw gruntówka, a potem przez bród, która wozi się zagazowanym Audi
    80 ('93) z 2-litrowym silnikiem i baaardzo sobie chwali :-)

  • 2. Data: 2010-08-31 23:21:55
    Temat: Auto dla baby
    Od: megrims <m...@i...pl>

    + 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.

  • 3. Data: 2010-08-31 23:29:24
    Od: Gryngol <j...@p...onet.pl>

    Łada Niva

  • 4. Data: 2010-08-31 23:33:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    W ciemno, bo tylko tym miałem okazję się przejechać - X3.
    Ew. Outlander. Reszta mi się wizualnie średnio podoba, zwłaszcza Q5
    wygląda najlepiej w nocy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-08-31 23:37:09
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    >+ 2 dzieci: 5 lat i 6 miesięcy.
    >
    > rozważane różne warianty: Yeti, kszkai, X3, Q5, autlander
    >
    > Na pewno z najmocniejszym silnikiem jaki będzie wyższe
    > trochę na wertepy co by nie żal poobijać. Nowe.

    U Dealera.

    Pozdraiwm

  • 6. Data: 2010-08-31 23:42:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-31 23:29, Gryngol wrote:

    > Łada Niva

    Co mi przypomina ze z Nivka prawdziwe cuda wyprawiano w Czechoslowacji
    na przelomie 1983-1984

    http://www.youtube.com/watch?v=_rm4ciogF3s

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-08-31 23:49:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    Patrz.. a chciałem komuś zaj@bać spod domu...

  • 8. Data: 2010-09-01 00:01:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > W ciemno, bo tylko tym miałem okazję się przejechać - X3.
    > Ew. Outlander. Reszta mi się wizualnie średnio podoba, zwłaszcza Q5
    > wygląda najlepiej w nocy.

    X3 fajne: Nowy model wchodzi, zamówienia przyjmują już, ale mają tylko
    dwie skrajne konfiguracje 20d i 35i. Za homologacje chcą uwaga.. 5kpln

    Kaszkaj i autlander: za bardzo traktorowate. Obydwoma jeździłem.
    Nie zachwyca zupełnie.

    Q5? Przy GLK kupa straszna. GLK bardzo fajne auto, ale cyfra
    trochę za duża wychodzi.

    Rav4: to pewne legendy krążą po poznaniu na temat kobiet jeżdżących
    Ravkami, więc odpada.

    Ale Yeti mnie tak jakoś zaciekawiło. Można wziąć wszelkie możliwe
    wyposażenie i nie wychodzi koszmarna cena. A auto ma być dla żony,
    więc nie za drogie :D

    Jakieś opinie o Yeti?

    Przy okazji auta dla żony:
    przypomniała mi się historia: koleżanka z UKS rozmawia z prezesem
    dealera MB, patrzy na smarta i pyta co to jest. Ten odpowiada, że
    takie auta kupują bogaci biznesmeni swoim żonom. Ta patrząc na
    S'ke mówi, że wolała by coś takiego. W odpowiedzi usłyszała, że
    takie to kupują kochankom :D

  • 9. Data: 2010-09-01 00:16:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nowy Sportage?

  • 10. Data: 2010-09-01 00:23:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-01 00:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nowy Sportage?
    Czy mi się wydaje, czy to już takie bardziej "prawdziwe" auto
    terenowe w porównaniu do lanserskiej X3 czy Q5?