  • 1. Data: 2016-05-23 16:21:31
    Temat: Auto dla żony w granicach 30-40 tys.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Żona zmienia auto i chce coś w typie crossovera, żeby "siedziało się
    wyżej". Budżet do 40 tys. PLN z opcją + 5000, jakby było "coś fajnego".
    Wstępnie podoba jej się Toyota Urban Cruiser oraz Fiat 500 w wersji
    podwyższonej 500L.
    Rocznik woli raczej młodszy, a więc tak od 2010 wzwyż. Raczej diesel,
    ale niekoniecznie. Raczej nie za długie, bo mamy ciasny wjazd i mały
    garaż - tak max 4,20 m.
    To jak Towarzysze? Pomożecie? (w wyborze wehikułu)
    Jacek

  • 2. Data: 2016-05-23 18:30:35
    Temat: Re: Auto dla żony w granicach 30-40 tys.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.05.2016 o 16:21, Jacek pisze:
> [...]
    > wyżej". Budżet do 40 tys. PLN z opcją + 5000, jakby było "coś fajnego".
    > Wstępnie podoba jej się Toyota Urban Cruiser oraz Fiat 500 w wersji

    500 a 500L to zupełnie inne auto.
    A wersja podwyższona to nie 500L, tylko wersja specjalna zwykłego 500L,
    nazywa się bodajże Living.
    Przy czym to podwyższenie to ściema, OIDP to 1,5 cm.
    Czyli nic.

    > Rocznik woli raczej młodszy, a więc tak od 2010 wzwyż.

    6 letnie to już raczej starszawe, a nie młodsze.....

  • 3. Data: 2016-05-23 18:57:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek"

    Żona zmienia auto i chce coś w typie crossovera, żeby "siedziało się
    wyżej"....
    ---
    To niech sobie uprawnienia dźwigu zrobi.

  • 4. Data: 2016-05-23 19:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > garaż - tak max 4,20 m.
    > To jak Towarzysze? Pomożecie? (w wyborze wehikułu)

    Ja bym wział fiata doblo :)

  • 5. Data: 2016-05-23 19:33:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-05-23 o 19:00, Budzik pisze:
    > Ja bym wział fiata doblo :)
    Bóg zapłać, wystarczy, że ja tym jeżdżę.
    Jacek

  • 6. Data: 2016-05-23 20:03:10
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 16:21, Jacek pisze:
> [...]
    > garaż - tak max 4,20 m.
    > To jak Towarzysze? Pomożecie? (w wyborze wehikułu)

    A taki?

    http://otomoto.pl/oferta/citroen-c4-picasso-1-6-e-hd
    i-110km-zadbany-drugi-koplet-kol-ID6yjty7.html#43fa4
    d1486

  • 7. Data: 2016-05-23 21:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Bóg zapłać, wystarczy, że ja tym jeżdżę.

    No widzisz! To znasz juz wady i zalety. I w razie czego czesci pasuja! I
    koła!

    A co? Zle ci sie tym jezdzi?

  • 8. Data: 2016-05-23 21:24:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A taki?
    >
    > http://otomoto.pl/oferta/citroen-c4-picasso-1-6-e-hd
    i-110km-zadbany-drugi-koplet-kol-ID6yjty7.html#43fa4
    d1486

    W Zafirze siedzi się wyżej, to i w tym pewnie podobne uczucie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2016-05-24 00:25:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    .

    > A co? Zle ci sie tym jezdzi?

    mnie np. dobrze i gdyby nie sprzęgło łapiące przy podłodze i bardzo
    dobry dupowóz rodzinny. mooooooże na autostradzie sporo pali (1.9JTD
    10/100 na raczej pełnym bucie) ale jak porównam do innych aut to po
    prostu jestem rozpuszczony:))

  • 10. Data: 2016-05-24 11:50:57
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedzialek, 23 maja 2016 18:30:35 UTC+2 uzytkownik Cavallino napisal:

    > 500 a 500L to zupelnie inne auto.
    > A wersja podwyzszona to nie 500L, tylko wersja specjalna zwyklego 500L,
    > nazywa sie bodajze Living.

    Living to wersja przedluzona. Podwyzszona to Trekking.
    Jak juz chce wysokiego 500, to raczej 500X. Tyle ze za 40k
    to mozna dostac takiego, co go klient rozbil podczas jazdy
    testowej ;)

    Pozdrawiam
    MK