  • 1. Data: 2019-11-02 18:50:24
    Temat: Automapa za free...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Prawie za free -- kod: 'NAJLEPSZA'.
    Chyba kwadrans (może pięć minut, ale jednak)
    męczyłem się z tym, aż w końcu poszła/zaskoczyła...

    Fajnie wygląda, ale rutuje makabrycznie!!!

    Łatwość obsługi -- wg mnie najwyższa ocena!!!
    Wygląd -- IMO także.
    Wyznaczanie trasy -- chyba wlecze po gruntówkach!
    (może nie potrafię ustawić poprawnie)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-11-02 19:52:55
    Temat: Re: Automapa za free...
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Wyznaczanie trasy -- chyba wlecze po gruntówkach!
    > (może nie potrafię ustawić poprawnie)

    Nie - może, ale na pewno.

  • 3. Data: 2019-11-03 14:20:31
    Od: h...@g...com

    Free na 30 dni.

  • 4. Data: 2019-11-03 14:48:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 14:20, h...@g...com pisze:
    > Free na 30 dni.

    Ja testuję na nowym urządzeniu standardowo 7 dni.

    Pierwsze wrażenie: Jest w końcu czytelniej. Może przyzwyczaję się do
    nowego interfejsu ;-)

    Pytanie jest powazniejsze: Skąd pobierać AM jak pebx.pl nie działa ;-)

  • 5. Data: 2019-11-03 16:28:12
    Temat: Re: AutoMapa za NIX free...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 16:12, "Vá ou vai a merda"
    <a...@a...is.invalid> pisze:
    > Vá ou vai a merda

    Dzięki ale wolałbym potestować trochę dłużej jeśli wiesz o co chodzi ;-)

    Kupiłem i oddałem (długa historia) kamerę do której w gratisie była
    naviexpert (czy cuś) na ROK.

    Automapę też dodają do sprzętu? ;-)

  • 6. Data: 2019-11-03 17:27:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 14:48:47 +0100, z napisał(a):
    > Pytanie jest powazniejsze: Skąd pobierać AM jak pebx.pl nie działa ;-)

    Pebx to moze byl ten serwer z Bialegostoku, co go policja niedawno z
    huczkiem zamknela ?

    J.

  • 7. Data: 2019-11-03 17:50:17
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.11.2019 o 17:27, J.F. pisze:

    > Pebx to moze byl ten serwer z Bialegostoku, co go policja niedawno z
    > huczkiem zamknela ?

    Teraz skasowali serwis z filmami online, a ten pebx to chyba miał
    wszystko i wpadł już chyba ponad rok temu

    https://www.dobreprogramy.pl/Bialystok.-Policja-zatr
    zymala-wlasciciela-strony-z-pirackimi-filmami-zarobi
    l-ponad-200-tys.-zl,News,104539.html

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2019-11-03 18:33:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 17:50:17 +0100, Czarek napisał(a):

> [...]
    > https://www.dobreprogramy.pl/Bialystok.-Policja-zatr
    zymala-wlasciciela-strony-z-pirackimi-filmami-zarobi

    To sie Automapa cieszy ... ale czy nie za pozno ?

    Nawiasem mowiac - cos mi mignelo przy aktualizacji janosika, ze teraz
    coz z technologia czy mapami google ma wspolnego.

    J.

  • 9. Data: 2019-11-03 18:43:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 17:50, Czarek pisze:
    > Teraz skasowali serwis z filmami online, a ten pebx to chyba miał
    > wszystko i wpadł już chyba ponad rok temu

    Nie to że wpadł. Gdzieś czytałem żale admina że umarł śmiercią
    naturalną. Raz z powodów techniczno-materialnych a dwa z powodu masowego
    żądania usuwania lików przez cwaniaków od praw autorskich.
    Fizycznie się nie dało tego obejrzeć co zgłaszali jako naruszenie.
    Zawalili ich robotą a za darmo nikt nie chce pracować ;-)

    Nagonka medialna o milionowych stratach + szemrane metody prawne i
    wszyscy utkniemy w jakimś płatnym abo.

    Przy okazji. Torenty to nadal działają?
    Kiedyś były programy które nie udostepniały (bo to karalne)
    Jak to dzisiaj wygląda?
    Było kiedyś P2M. umarło?

  • 10. Data: 2019-11-03 19:45:12
    Temat: Re: Automapa NIX za free...
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    z wrote:
    > + szemrane metody prawne i
    > wszyscy utkniemy w...

    ... pudle albo trumnie!

    Do tego wlasnie dazy neoFaszystowskaGlobalizacja
    wdrazana przez HIENY kapitalistyczne, szczegolnie
    US'raela, neoSzkopow, zaboZerow oraz angolskiego
    lajna!

    Ostatni przyklad dzialalnosci HIEN...
    http://bit.ly/2JKGGEM

    --