  • 11. Data: 2019-11-04 11:55:20
    Temat: Re: Automapa za free...
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-03 o 18:43, z pisze:

    > Nie to że wpadł. Gdzieś czytałem żale admina że umarł śmiercią
    > naturalną. Raz z powodów techniczno-materialnych a dwa z powodu masowego
    > żądania usuwania lików przez cwaniaków od praw autorskich.
    > Fizycznie się nie dało tego obejrzeć co zgłaszali jako naruszenie.
    > Zawalili ich robotą a za darmo nikt nie chce pracować ;-)
    >
    > Nagonka medialna o milionowych stratach + szemrane metody prawne i
    > wszyscy utkniemy w jakimś płatnym abo.
    >
    > Przy okazji. Torenty to nadal działają?

    Działają i mają się dobrze.
    Co jakiś czas głośno zamkną serwer idiotów którzy uznali że
    za mało zarabiają i dołożyli usługę oglądania filmów online.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-11-06 13:04:03
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 03.11.2019 o 14:20, h...@g...com pisze:
    > Free na 30 dni.

    Albo kupić aktualny tygodnik "Komputer Świat" (14.5zł) z subskrypcją na
    90dni.

  • 13. Data: 2019-11-06 14:54:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Nov 2019 18:50:24 +0100, w
    <5dbdc1eb$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Prawie za free -- kod: 'NAJLEPSZA'.

    Wpisałem ten kod, dostałem 7 dni z jakimś komunikatem o nieważnym kodzie :).
    Ale i tak nie będę używał -- zrobili wyszukiwanie głosowe, ale działa kulawo,
    że nawet za darmo nie używałbym.

  • 14. Data: 2019-11-06 22:24:00
    Od: mybox <m...@w...pl>

    Jeśli chodzi o punkty adresowe w małych miejscowościach/wsiach to
    najlepszy produkt!

  • 15. Data: 2019-11-07 00:57:37
    Temat: Re: Automapa NIX za free...
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    mybox wrote:
    > Jeśli chodzi o punkty adresowe w małych miejscowościach/wsiach
    Nie siej propagandy, najistotniejszymi aspektami w
    nawigacji sa:
    - na bierzaco informacje o stanie przejezdnosci
    zaplanowanej trasy,
    - logiczne prowadzenie,
    - aktualne nazwy drog, ulic i numeracja obiektow.

    Reszte bzdur mozna zalatwic programami
    pomocniczymi. Przemieszczam sie czesto i
    w bardzo roznych miejscach, najmniej banialuk
    dostarczyl "tomtomato", wszystko inne nie
    doroslo do kostek. Dla/do szczegolow (glownie
    na miejscu u celu (i pieszych)) osmand+.

    --
    Na tropie mordercow: http://bit.ly/2WUkeOH

  • 16. Data: 2019-12-19 19:31:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>