  • 1. Data: 2015-12-26 19:05:03
    Temat: Automat Philips CSM 84 III obsługa
    Od: Darek <a...@o...pl>

    Witam,
    Stałem się posiadaczem Automatu Philips(Assembleon) CSM 84 III. Tak
    sobie czytam pomału instrukcję i mam kilka pytań dotyczących obsługi. W
    maszynie była dyskietka zawierająca jakiś przykładowy projekt. Są tam
    między innymi pliki *.brd , *.fdr , *.prd (board,feeder,production?).
    Jak (w jakim oprogramowaniu) tworzy się te pliki? Jak przejść od np.
    pliku *.txt pick&place z Protela 99 do takich plików?
    Wraz z nią dostałem jakieś dyskietki na których są pliki: BOOT386.012 ,
    KJ0-58D9.025 , KJ1-42B0.012 , KJ1-42D0.534; Co to za pliki? Na jakieś
    wykonywalne z Dos-a nie wyglądają.
    Jest w PL jakiś serwis tego typu automatów?
    Może znajdzie się jakaś dobra dusza najlepiej z okolic Wrocławia która
    ma taką lub podobną maszynę i zechciałaby (odpłatnie) udzielić mi małego
    szkolenia?

    Pozdrawiam
    Darek

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-10-22 18:07:19
    Temat: Re: Automat Philips CSM 84 III obsługa
    Od: piterosssss <p...@g...com>

    W dniu sobota, 26 grudnia 2015 19:05:07 UTC+1 użytkownik Darek napisał:
> [...]
    > Może znajdzie się jakaś dobra dusza najlepiej z okolic Wrocławia która
    > ma taką lub podobną maszynę i zechciałaby (odpłatnie) udzielić mi małego

    Witam
    Nadal zainteresowany pomocą? Wiem, że post jest z 2015r ale dopiero teraz go
    zauważyłem.

  • 3. Data: 2018-07-16 23:58:42
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 22 października 2017 18:07:20 UTC+2 użytkownik piterosssss napisał:

    > Witam
    > Nadal zainteresowany pomocą? Wiem, że post jest z 2015r ale dopiero teraz go
    zauważyłem.

    Witam. Mam taka maszynę od prawie dwóch lat i jakoś sobie radzę ale szukam
    oprogramowania CSM TOOLBOX. Poza tym z hęcią pozyskał bym pliki BOOT386.012 ,

  • 4. Data: 2018-07-17 03:24:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co to jest "hęcią"?

  • 5. Data: 2018-07-17 06:53:53
    Od: a...@g...com

    Nieraz wujek Google wie lepiej niż ja i poprawia.... A miało być "z chęcią"

  • 6. Data: 2018-07-17 06:57:27
    Od: a...@g...com

    Witam. Mam taka maszynę od prawie dwóch lat i jakoś sobie radzę ale szukam
    oprogramowania CSM TOOLBOX. Poza tym z chęcią pozyskał bym pliki BOOT386.012 ,