    From: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Automaty publiczne na karty
    Date: Sat, 28 Oct 2017 19:33:05 +0200

    Nowa stronka - tym razem opracowane informacje o automatach telefonicznych na karty -
    w sumie 4 modele po roku 1990. Skupiliśmy się na usystematyzowaniu podstawowych
    informacji historycznych - wraz z wyszukaniem wiarygodnych źródeł, jest też nieco
    informacji technicznych. O ile te automaty były nieźle rozpracowane przez phreakerów
    i do Urmetów - niebieskiego i srebrnego - są nawet dokładne mapy pamięci, schematy
    itd. to brak jest wspomnianych informacji historycznych oraz - o dziwo - dobrych
    zdjęć np. TPE-97. Stronka może wygląda skromnie i jeszcze brakuje informacji
    (potrzebuję daty wycofania TPE-97 i wdrożejnia "jajek" - żadnych źródeł nie
    znalazłem!) to jednak jest za tym troche roboty - przeszukane archiwum wyborczej,
    dwie uzyskane zgody na wykorzystanie zdjęć (jeszcze raz dzięki!)

    Przy okazji gdyby ktoś miał statystyki ruchu z automatów lub liczby automatów na
    przetrzeni 1990-2017 to byłbym wdzięczny, to co znalazłem to tylko wycinek kilku lat.

    Oczywiście będe wdzieczny za uwagi.

    http://telesfor99.org/automaty/na-karty/

    P.