  • 1. Data: 2023-04-11 14:04:16
    Temat: Automatyczne powtarzanie wybierania ostatniego numeru?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy ja niedowidzę jeśli chodzi o automatyczne powtarzanie ostatnio wybieranego numeru
    gdy jest "zajęty" (na niektóre recepje czy
    rejestracje bez "kolejkowania" można dzwonić i po kilkadziesiąt minut)
    W prehistorycznych telefonach to miałem (analogowe, i pod Javą), a pod Andkiem za chu
    chu nie widzę :-(.
    Może jakiś skrót?