  • 1. Data: 2019-06-08 16:51:06
    Temat: Autostrada - cmentarz na przedniej szybie
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Ahoj!
    Jazda autostradą z prędkością autostradową+ kończy się, jak wiemy,
    cmentarzyskiem owadów na przedniej szybie.
    Macie na to jakieś skuteczne patenty (poza zejściem poniżej 120Km/h) ?
    Jakiś ultra-skuteczny płyn do spryskiwaczy, który owadzie truchła zmyje
    podczas jazdy?

  • 2. Data: 2019-06-08 17:46:09
    Temat: Re: Autostrada - cmentarz na przedniej szybie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Macie na to jakieś skuteczne patenty (poza zejściem poniżej 120Km/h) ?
    > Jakiś ultra-skuteczny płyn do spryskiwaczy, który owadzie truchła zmyje
    > podczas jazdy?

    Jasne, pryskać częściej, nie czekać aż "dobrze wyschną" :)
    Kłopot w tym, że na czas pryskania trzeba zwolnić.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2019-06-09 13:20:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 8 Jun 2019 16:51:06 +0200, scobowski napisał(a):

> [...]
    > Macie na to jakieś skuteczne patenty (poza zejściem poniżej 120Km/h) ?
    > Jakiś ultra-skuteczny płyn do spryskiwaczy, który owadzie truchła zmyje

    Zatrzymać się na MOPie u umyć szybę wodą gazowaną. Dowiedziałem się o tym
    patencie rok temu i myślałem, że ktoś mnie wkręca, ale to rzeczywiście
    działa!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2019-06-09 13:53:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-06-2019 o 13:20, P.B. pisze:

    > Zatrzymać się na MOPie u umyć szybę wodą gazowaną. Dowiedziałem się o tym
    > patencie rok temu i myślałem, że ktoś mnie wkręca, ale to rzeczywiście
    > działa!

    Kiedyś spróbowałem - nie zauważyłem różnicy.
    Poza ceną wody.

  • 5. Data: 2019-06-09 15:16:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-09 o 13:53, Cavallino pisze:

    > Kiedyś spróbowałem - nie zauważyłem różnicy.
    > Poza ceną wody.

    Może jest różnica między Cisowianką a Nałęczowianką?;)

  • 6. Data: 2019-06-09 15:25:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-06-2019 o 15:16, nadir pisze:

    > Może jest różnica między Cisowianką a Nałęczowianką?;)

    Może - to co próbowałem było jeszcze tańsze niż w/w.
    Ale to by znaczyło, że to nie gazowanie pomaga, tylko jakiś składnik w
    konkretnej wodzie.

  • 7. Data: 2019-06-09 23:24:07
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 09.06.2019 o 15:25, Cavallino pisze:

    > Może - to co próbowałem było jeszcze tańsze niż w/w.
    > Ale to by znaczyło, że to nie gazowanie pomaga, tylko jakiś składnik w
    > konkretnej wodzie.

    Jest kwaśna i buzuje.
    Ale ja sie poważnie pytam, jak mieć przejrzystą szybę BEZ zatrzymywania się.

  • 8. Data: 2019-06-15 00:58:31
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-09 23:24, scobowski pisze:

    > Jest kwaśna i buzuje.
    > Ale ja sie poważnie pytam, jak mieć przejrzystą szybę BEZ zatrzymywania
    > się.

    Jeździć poniżej stówy.