  • 1. Data: 2018-08-16 11:12:16
    Temat: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: p...@g...com

    https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/rosnie-liczba-wypadko
    w-na-polskich-autostradach,861306.html

    tak wiec nasuwa sie pytanie czy budowac kolejne autostrady skoro trup sciele sie
    coraz gesciej ? zmodyfikowac program szkolenia kierowcow ? wiecej policji na drogach
    ? zakaz wyprzedzania dla TIR-ow jest oczywisty :-)

  • 2. Data: 2018-08-16 11:47:15
    Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/rosnie-liczba-wypadk
    ow-na-polskich-autostradach,861306.html
    >tak wiec nasuwa sie pytanie czy budowac kolejne autostrady skoro trup
    >sciele sie coraz gesciej ?

    Suwerena spytac :-P

    Ale czy to nie skutek rosnacej ilosci autostrad ?
    Przeliczyli to jakos na kilometr ?

    >zmodyfikowac program szkolenia kierowcow ?

    Co by nie mowic, to w Niemczech jazda na autostradzie w programie
    szkolenia jest.
    A u nas jazda na parkingu ..

    >wiecej policji na drogach ? zakaz wyprzedzania dla TIR-ow jest
    >oczywisty :-)

    Sprawdzic w statystykach ile to wynik zajechania drogi przez TIR :-)

    Jest jeszcze jedna mozliwosc - zabronic jazdy na trzezwo, bo to jest
    glowna przyczyna wypadkow w Polsce :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-08-16 13:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > trup sciele sie coraz gesciej ? zmodyfikowac program szkolenia
    > kierowcow ? wiecej policji na drogach ? zakaz wyprzedzania dla

    Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na
    zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 4. Data: 2018-08-16 13:35:01
    Od: p...@g...com

    --Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na
    zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

    Niemiec takiego olewa ale Polak przekorny pusci struge z spryskiwaczy albo nawet
    hamulec depnie i mamy wypadek :-)

  • 5. Data: 2018-08-16 13:58:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >Niemiec takiego olewa ale Polak przekorny pusci struge z spryskiwaczy
    >albo nawet hamulec depnie i mamy wypadek :-)

    Ale dodaj jeszcze, ze Niemcy maja przepisowy wymagany odstep, i rzadko
    ktos tak siedzi na zderzaku.
    Bo policja rownie rzadko, ale czasem jednak lapie.

    A u nas tylko znizki w OC zabraniaja jechac zbyt blisko ... przy czym
    IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze
    ktos 120 lewym pasem :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-08-16 14:18:23
    Od: p...@g...com

    --Ale dodaj jeszcze, ze Niemcy maja przepisowy wymagany odstep, i rzadko
    ktos tak siedzi na zderzaku. Bo policja rownie rzadko, ale czasem jednak lapie.

    trafienie przez nieoznakowany radiowoz to pech ale czesto sa pomiary z wiaduktow
    czyli w takich miejscach *trzeba* trzymac odstep

    --A u nas tylko znizki w OC zabraniaja jechac zbyt blisko ... przy czym
    IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze
    ktos 120 lewym pasem :-)

    Abstandsvergehen mit Nötigung: Droht mir hier wirklich Gefängnis?
    Wenn Sie andere Verkehrsteilnehmer nötigen, indem Sie längere Zeit zu dicht
    auffahren, drängeln oder sich per Lichthupe Platz verschaffen wollen, handelt es sich
    nicht mehr um eine Verkehrsordnungswidrigkeit, sondern um eine Straftat. Die kann Sie
    tatsächlich zwischen 1 und 3 Jahre ins Gefängnis bringen.

    a w Niemczech w przypadku uzycia klaksonu czy dlugich mozesz nawet wyladowac w pudle
    co skutecznie leczy 99% wariatow drogowych.

  • 7. Data: 2018-08-16 16:09:26
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 06:00:03 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na
    > zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

    Oj tam.
    Starczy przypomniec te skode pod wiaduktem ktorej sie suv wbil w tylek.

    IMHO to to jest glowna przyczyna. Zapierdalanie.
    Dozwolone jest 140. Dla wielu to malo mimo ze jakies 90% samochodow jedzie w okolicy
    90-100-110...

  • 8. Data: 2018-08-16 16:58:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Aug 2018 13:58:43 +0200, J.F.

    > Ale dodaj jeszcze, ze Niemcy maja przepisowy wymagany odstep,
    > i rzadko ktos tak siedzi na zderzaku.

    Oraz zakaz wyprzedzania po prawej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2018-08-16 17:35:40
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-08-16 o 11:12, p...@g...com pisze:
> [...]
    coraz gesciej ? zmodyfikowac program szkolenia kierowcow ? wiecej policji na drogach
    ? zakaz wyprzedzania dla TIR-ow jest oczywisty :-)

    trzeba wprowadzić mandaty proporcjonalne do pit

  • 10. Data: 2018-08-16 18:01:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 16:09:28 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]

    Ostatnio przyjechał mój znajomy z USA gdzie jest zawodowym kierowcą od 15 lat.
    "Strasznie to skomplikowane" jak go zapytałem o wrażenia.
    "tyle znaków"

    Szczerze kiedyś to mnie denerwowało.
    I puszczałem a potem siedziałem gościowi na ogonie.
    Teraz
    Też puszczam a potem jade z gościem w bezpiecznej odległości.
    Niech on toruje mi drogę.

> [...]
    >
    > IMHO to to jest glowna przyczyna. Zapierdalanie.
    > Dozwolone jest 140. Dla wielu to malo mimo ze jakies 90% samochodow jedzie w

    ja odkryłem ostatnio przyjemność z jazdy najwolniejszej.
    Czyli ustawiam jprędkość tempomatem, prawy pas i se jadę.
    I tak te 120 km/h jak nie ma tirów jestem w stanie utrzymać.

    BTW
    jak widzę te ilość na A4 zastanawiam się jak by to było jakby A4 nie było?
    I druga sprawa czy to nie jest tak są drogi to trzeba auto kupić.
    Pytanie gdzie jest granica