  • 1. Data: 2016-08-22 15:06:58
    Temat: Awaria Yamaha ViragoXv125
    Od: alexrs5 <cabankrystian@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam Użytkowników forum.

    Piszę ponieważ mam następujący problem z moją virago 125. Motocykl jeździł
    normalnie nagle uległ awarii. Pojawiło się kopcenie na siwo i to spore ,
    świece czarne, nie wchodzi na obroty a gdy już wejdzie wyjadę nim to brak
    mocy kręcę manetką żeby wogóle jechała ale znikoma jazda szybciej jadę
    odpychając sie nogami. Postanowiłem rozkręcić gaźnik i wyczyścić nie
    pomogło wogóle dalej ten sam objaw. Jeśli był by ktoś życzliwy i pomógł mi
    lub podpowiedział co może być przyczyną owych dolegliwości motocykla.

  • 2. Data: 2016-08-23 15:17:53
    Temat: Re: Awaria Yamaha ViragoXv125
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-08-22 o 15:06, alexrs5 pisze:
> [...]
    > wyczyścić nie pomogło wogóle dalej ten sam objaw. Jeśli był by ktoś
    > życzliwy i pomógł mi lub podpowiedział co może być przyczyną owych

    Jak kopci na siwo / niebiesko to pije olej (wody tam nie ma wiec siwy
    jest niebieskim)
    Jak pije olej to gazik nie ma nic do tego.
    Cos sie zrabalo w silniku. Jakby to byly uszczelniacze zaworowe to nie
    stracilby mocy. Wiec najogolniej mowiac zaczynamy od pierscieni i dalej
    inne kasiaste sprawy.

    Na poczatek pomiar kompresji.

    Zakladajac ze z zaplonem wszystko w porzadku, a kompresja nie domaga to
    wyjecie silnika, odkrecanie glowicy cylindra i oglad co tam piszczy.

    Tmek