  • 1. Data: 2012-08-18 21:24:47
    Temat: BIEGI CIĘŻKA PRACA
    Od: Suzuki gsx 750 f <karoolloo@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam od niedawna dołączyłem do grona motocyklistów :)i na pierwszy moto
    zakupiłem leciwe Suzuki GSX 750F silnik pali od strzału zimy czy
    ciepły,śmiga aż miło,ale od paru dni mam problem gdyż biegi ciężko mi
    wchodzą,na pracującym silniku,na zgaszonym silniku
    wchodzą idealnie Czego może być to przyczyna ?? dodam że olej chyba jest
    do wymiany bo czarny jak smoła,Poprzedni właściciel zapuścił moto A ja go
    chcę doprowadzić do stanu perfekt

  • 2. Data: 2012-08-18 22:21:48
    Temat: Re: BIEGI CI?KA PRACA
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 21:24, Suzuki gsx 750 f pisze:
> [...]
    > Czego może być to przyczyna ?? dodam że olej chyba jest do wymiany bo
    > czarny jak smoła,Poprzedni właściciel zapuścił moto A ja go chcę

    Wymien olej a gdy sytuacja bedzie sie powtarzac - zajrzyj do sprzegla.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X