  • 1. Data: 2015-11-30 17:08:07
    Temat: BLIK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Co to wlasciwie jest ten Blik ?

    Google sugeruje, ze to polski wyrob.

    Przebicie jak widac mieli, banki popieraja, inni sprzedawcy popieraja
    ... czyzby VISA i MC za duzo prowizji chcieli ?

    J.

  • 2. Data: 2015-11-30 17:52:45
    Temat: Re: BLIK
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 17:08:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Przebicie jak widac mieli, banki popieraja, inni sprzedawcy popieraja
    > ... czyzby VISA i MC za duzo prowizji chcieli ?

    Mam konto w mBanku i sobie chwalę.
    Wypłata z bankomatu bez kart; przez apkę widzę stan konta, bez potrzeby logowania na
    konto.

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2015-11-30 20:16:48
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 30.11.2015 o 17:08, J.F. pisze:
    > Co to wlasciwie jest ten Blik ?
    >
    > Google sugeruje, ze to polski wyrob.
    >
    > Przebicie jak widac mieli, banki popieraja, inni sprzedawcy popieraja
    > ... czyzby VISA i MC za duzo prowizji chcieli ?

    BLIK to takie zawracanie dupy :-)
    Zastąpiło funkcjonalność wypłaty bez karty, z kodem z aplikacji.
    Do płacenia w sklepach używane przez największych twardzieli, jakieś
    0,00001% klientów :D

  • 4. Data: 2015-12-02 12:42:53
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 20:16:46 UTC+1 użytkownik gral napisał:

    > BLIK to takie zawracanie dupy :-)
    > Zastąpiło funkcjonalność wypłaty bez karty, z kodem z aplikacji.
    > Do płacenia w sklepach używane przez największych twardzieli, jakieś
    > 0,00001% klientów :D

    Raz użyłem, jak terminal odrzucał kartę mbanku, a zakupy już były w siatkach ;))

  • 5. Data: 2015-12-02 19:31:18
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 12:42:55 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:

    > Raz użyłem, jak terminal odrzucał kartę mbanku, a zakupy już były w siatkach ;))

    Co ma karta do płatności Blikiem?

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2015-12-02 23:54:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-12-02 o 19:31, Heniek pisze:

    > Co ma karta do płatności Blikiem?

    Pewnie nic ;) Nie mógł użyć karty to zapłacił awaryjnie blikiem
    - przynajmniej ja to tak kumam ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2015-12-03 04:30:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-30 17:52, Heniek pisze:

    > Mam konto w mBanku i sobie chwalę.
    > Wypłata z bankomatu bez kart; przez apkę widzę stan konta, bez potrzeby logowania
    > na konto.

    Polazłem se do Heliosa co by nowego Dżemsa Bonda obaczyć i tam przy
    kasie była ulotka promocyjna BLIK-a, że gdy się wyda 20 złociszów
    BLIK-iem na cokolwiek to w kasie kina sieci Helios będzie mozna odebrac
    bilet na seans. Nie mam smartfona to nie przetestuję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2015-12-03 06:24:12
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Aaa, teraz zakumałem ;-)

    --
    Heniek

  • 9. Data: 2015-12-04 14:10:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gral" napisał w wiadomości grup

    >BLIK to takie zawracanie dupy :-)
    >Zastąpiło funkcjonalność wypłaty bez karty, z kodem z aplikacji.
    >Do płacenia w sklepach używane przez największych twardzieli, jakieś
    >0,00001% klientów :D

    Ale mnie interesuje kto za tym stoi i kto popiera.
    Klienci moze na razie nie uzywaja, ale promocje ze strony bankow
    widac. I ze strony sklepow tez.

    Karty sa dla nich za drogie ?

    J.

  • 10. Data: 2015-12-04 16:30:15