  • 1. Data: 2018-10-19 19:16:40
    Temat: BMW to jednak stan umysłu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Oczywiście nie chcę niewinnych obrażać ale ta marka
    w sposób szczególny "przyciąga" pewnych ludzi
    Zresztą przeczytajcie sami
    http://www.lublin112.pl/z-zaparkowanego-bmw-ulatnial
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna
    widlakowa, co nie zmienia faktu że sposób zainstalowania jej zagrażał
    otoczeniu, burak bo trudno go inaczej określić prawdopodobnie kradł
    butle z firmy i instalował w swoim aucie. Oszczędności jak mu policzyli
    góra 30zł na butli. Komentarz chyba zbędny.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-10-19 21:42:19
    Temat: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 19.10.2018 o 19:16, Janusz pisze:
    > Oszczędności jak mu policzyli
    > góra 30zł na butli.

    Oraz 63 zł rocznie na przeglądzie...

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2018-10-19 22:00:46
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 19 Oct 2018 21:42:19 +0200, Grzegorz Tomczyk wrote:

    > Oraz 63 zł rocznie na przeglądzie...

    Może nie o cenę chodziło, a o wygodę? Moja Łada ma fabryczną instalację
    gazową, ale 80% czasu i tak jeżdżę na benzynie... bo najbliższa stacja to
    50km drogi. Gdyby istniał bezpieczny i legalny system do podpinania butli
    w samochodzie tak jak się to robi od lat przy domowych gazówkach, to sam
    chętnie bym skorzystał.

    Mateusz

  • 4. Data: 2018-10-19 23:26:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > w samochodzie tak jak się to robi od lat przy domowych gazówkach, to sam

    Gość mieszka rzut beretem od miasta wojewódzkiego.
    A w jego miejscowości sam znam trzy stacje i raczej każda z LPG.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-10-20 19:27:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2018 19:16:40 +0200, Janusz napisał(a):
> [...]
    > butle z firmy i instalował w swoim aucie. Oszczędności jak mu policzyli
    > góra 30zł na butli. Komentarz chyba zbędny.

    Ale czemu BMW ? IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
    I chyba to dobry pomysl.

    O BMW to miales poprzednio. Gaz w BMW wybuchl, a bylo to tak:
    -kierowca pojechal na stacje zatankowac,
    -i w czasie tankowania sobie przypomnial, ze wymontowal zbiornik gazu
    przed przegladem,
    -wiec zatankowal benzyne i pojechal,
    -i nic by sie nie stalo, gdyby ktos (z kolegami jechal) papierosa nie
    zapalil :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-10-21 16:06:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-20 o 19:27, J.F. pisze:
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    > Ale czemu BMW ?
    No właśnie czemu? jakoś o innych kierowcach nie czytamy takich
    przypadków, , przypadek? :)

    >IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.
    Mogło ale się nie zdarza.

    > I chyba to dobry pomysl.
    >
    > O BMW to miales poprzednio. Gaz w BMW wybuchl, a bylo to tak:
    Ależ wiem jak było bo sam link dawałem do dokładnego opisu,
    jakoś inni kierowcy nie mają tak debilnych pomysłów.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2018-10-22 10:44:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2018 19:16:43 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Tytuł mówi prawie wszystko bo butla nie była domowa tylko specjalna widlakowa,

    A te "widłakowe" to się jakoś różnią od tych domowych?

  • 8. Data: 2018-10-22 11:15:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >A te "widłakowe" to się jakoś różnią od tych domowych?

    Akcyzą ?
    bo to "do napedu silnikow" :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-10-22 11:23:55
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 22.10.2018 o 10:44 Kris <k...@g...com> pisze:

    > A te "widłakowe" to się jakoś różnią od tych domowych?

    Inna budowa wewnętrzna. Domowa podaje LPG w fazie gazowej a "widlakowa" w
    fazie ciekłej (hint: butla syfonowa).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2018-10-22 11:37:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" napisał w wiadomości grup
    zczecinski.vectranet.pl...
> [...]

    >Inna budowa wewnętrzna. Domowa podaje LPG w fazie gazowej a
    >"widlakowa" w fazie ciekłej (hint: butla syfonowa).

    A domowej nie mozna zamocowac "zaworem na dol" ?
    Tylko wtedy sie w bagazniku nie zmiesci :-(

    A swoja droga - auto nie pojedzie na fazie gazowej ?

    J.