eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Subject: BOK VM)-:
    Date: Thu, 5 Jul 2018 09:09:39 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 5
    Message-ID: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.162.142
    X-Trace: 1530774527 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 604 188.33.162.142:1365
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086260
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    odzewu, zero kontaktu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: