eGospodarka.pl

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 1. Data: 2018-07-05 09:09:39
    Temat: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    odzewu, zero kontaktu.


  • 2. Data: 2018-07-05 19:22:21
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
    > Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    > odzewu, zero kontaktu.
    >
    Taaaa.
    Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.

    --
    Roman S.


  • 3. Data: 2018-07-05 20:42:28
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
    > Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu,
    > zero kontaktu.

    z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z nimi
    gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.




  • 4. Data: 2018-07-06 10:19:14
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
    > Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    > odzewu, zero kontaktu.

    Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
    tydzień miałem nową kartę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein


  • 5. Data: 2018-07-06 10:40:40
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-05 o 19:22, Roman S. pisze:
    > W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
    >> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    >> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    >> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    >> odzewu, zero kontaktu.
    >>
    > Taaaa.
    > Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.
    >

    Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..


  • 6. Data: 2018-07-06 10:43:06
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
    >> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    >> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    >> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    >> odzewu, zero kontaktu.
    >
    > z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu  - w koncu z
    > nimi gadam tel.  i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
    >
    >
    >

    Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
    coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
    ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
    poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.


  • 7. Data: 2018-07-06 10:44:21
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-06 o 10:19, Chris pisze:
    > W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
    >> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    >> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    >> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    >> odzewu, zero kontaktu.
    >
    > Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
    > tydzień miałem nową kartę.
    >

    Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
    formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
    stronie, a tam żadnego formularza nie ma.  Tzn, jest formularz ale bez
    miejsca na dane adresowe.


  • 8. Data: 2018-07-06 19:41:13
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
    > coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
    > ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
    > poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

    Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!

    --
    Grzexs


  • 9. Data: 2018-07-07 03:42:36
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl
    > W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
    >> Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
    >>> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    >>> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    >>> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    >>> odzewu, zero kontaktu.
    >> z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z
    >> nimi gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
    > Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?

    po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla
    blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.


  • 10. Data: 2018-07-07 10:15:49
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
    >> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
    >> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
    >> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic,
    >> poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
    >
    > Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
    >

    Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    odpowiedniej karty.

strony : [ 1 ] . 2 ... 4



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.