  • 1. Data: 2018-07-05 09:09:39
    Temat: BOK VM)-:
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    odzewu, zero kontaktu.

  • 2. Data: 2018-07-05 19:22:21
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
> [...]
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero

    Taaaa.
    Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.

    --
    Roman S.

  • 3. Data: 2018-07-05 20:42:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu,

    z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z nimi
    gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.

  • 4. Data: 2018-07-06 10:19:14
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero

    Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
    tydzień miałem nową kartę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 5. Data: 2018-07-06 10:40:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-05 o 19:22, Roman S. pisze:

    > Taaaa.
    > Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.

    Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..

  • 6. Data: 2018-07-06 10:43:06
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu  - w koncu z
    > nimi gadam tel.  i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.

    Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
    coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
    ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
    poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

  • 7. Data: 2018-07-06 10:44:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-06 o 10:19, Chris pisze:

    > Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
    > tydzień miałem nową kartę.

    Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
    formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
    stronie, a tam żadnego formularza nie ma.  Tzn, jest formularz ale bez
    miejsca na dane adresowe.

  • 8. Data: 2018-07-06 19:41:13
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
    > poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

    Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2018-07-07 03:42:36
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl
    > Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?

    po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla
    blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.

  • 10. Data: 2018-07-07 10:15:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:

    > Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!

    Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
    wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    odpowiedniej karty.