  • 1. Data: 2015-07-07 12:26:40
    Temat: BOS Bank - 4% albo rower
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    Witam,
    nie widzę nigdzie w wątkach, ale BOS Bank ma promocję na EKOkonto bez kosztów - 0
    opłat, w tym za kartę, jeżeli wydane > 300 zł na miesiąc, karta nie jest obowiązkowa
    o ile się nie mylę. Dodatkowo 4% na Koncie Więcej za mnie, jeżeli wpływy > 1000
    zł/miesiąc, inaczej 3.5%.
    Drugą opcją jest Bon do Decathlonu (600 zł, zamiast podwyższonego % na Koncie Więcej
    za mniej), ale trzeba mieć kartę przez 4 lata i wydawać nią 900 zł/miesiąc.

    Zastanawiam się nad tą pierwszą opcją, bez karty debetowej, tylko nie znalazłem info
    jak długo to oproc. promocyjne może obowiązywać.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 2. Data: 2015-07-08 12:03:35
    Temat: Re: BOS Bank - 4% albo rower
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-07-07 12:26, MrMrooz wrote:

    > Witam,
    > nie widzę nigdzie w wątkach, ale BOS Bank ma promocję na EKOkonto bez kosztów - 0
    opłat, w tym za kartę, jeżeli wydane > 300 zł na miesiąc

    chyba 300 x 3 ;)

    "0 zł za wydanie i korzystanie z karty debetowej - wystarczy, że
    dokonasz nią transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 900 zł
    miesięcznie; w przeciwnym razie pobierana jest opłata 10 zł"

    https://www.bosbank.pl/klienci-indywidualni/twoja-ba
    nkowosc-codzienna/konta-osobiste/ekokonto-bez-koszto

    dosc wysrubowali sobie te kwote.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2015-07-08 16:08:46
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 8 lipca 2015 12:03:38 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson napisał:

> [...]
    >
    > https://www.bosbank.pl/klienci-indywidualni/twoja-ba
    nkowosc-codzienna/konta-osobiste/ekokonto-bez-koszto

    Patrzysz na drugą opcję opisaną przeze mnie - EKOkonto z bonem. Tam faktycznie trzeba
    mieć 900 zł obrotu i koniecznie kartę debetową na 4 lata.

    W opcji EKOkonto + raj dla oszczędności karta nie jest obowiązkowa, ale jak się ją
    weźmie, to trzeba robić 300 obrotu, żeby była gratis. I tylko w tej opcji jest 4%
    przy wpływach na konto 1000 zł i tylko do 10tys. Pytanie na jak długo?

    Pozdrawiam
    Michał M