  • 1. Data: 2018-07-10 10:53:52
    Temat: BR, DVD, CD... problem z TOC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    W jaki sposób jest zapisywany TOC, czyli struktura katalogów na płytach?

    Zawsze wydawało mi się, że po prostu z kolejną sesją nagrywany jest w całości
    nowy TOC. A wczoraj taka sytuacja - nagrywam (w Nero) drugą sesję, ale
    zauważyłem przy sprawdzaniu, że źle wpisałem datę jednego z plików.

    Chcę nagrywać 3. sesję i zonk. W Nero widzę poprawną datę, a w Eksploratorze
    (oraz w TC) złą.

    Myślę - Windows nie chce wczytać ostatniej sesji. Odpalam więc MagicISO, bo
    pamiętałem że umożliwia on podejrzenie TOC-a z wybranej sesji. I tutaj jeszcze
    większe zdziwienie, bo w każdej sesji TOC jest taki sam i jeszcze bardziej
    wybrakowany (w ogóle zniknęła część plików).

    Więc - jak to jest z tym TOC na płytach wielosesyjnych?