  • 1. Data: 2015-01-27 01:23:50
    Temat: BZWBK na kartki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Od kiedy wchodzi nowa taryfa?

    m@ila nie mam
    po zalogowaniu -- 01.02.2015
    na stronie WWW -- Obowiązuje od dnia 1.01.2015 r.

    http://static3.bzwbk.pl/asset/t/a/r/taryfa_dla_ciebi
    e_30580.pdf

    Czy można zrezygnować z debetówki via net?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-01-27 08:13:18
    Temat: Re: BZWBK na kartki
    Od: Pit <k...@c...com>

> [...]
    >
    > m@ila nie mam
    > po zalogowaniu -- 01.02.2015
    > na stronie WWW -- Obowiązuje od dnia 1.01.2015 r.

    Według mnie od 1 lutego. Zrezygnowałem z debetówki w połowie stycznia i
    mam nadzieję, że nie naliczą za nią opłaty.

    > Czy można zrezygnować z debetówki via net?

    Nie wymagaj zbyt wiele.

    Pit

  • 3. Data: 2015-01-27 08:21:26
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:ma6m75$30h$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > http://static3.bzwbk.pl/asset/t/a/r/taryfa_dla_ciebi
    e_30580.pdf

    > Czy można zrezygnować z debetówki via net?

    Wykopem z półobrotu jak reklamujacy ich ongiś straznik teksasu
    zrezygnowalem z wszystkich usług & produktów

    Merytorycznie a sporadycznie nawet Inteligentnie, karmie jeszcze Krokodyla ...
    a że nażarty to póki co spokojny i nie kąsa ;)

    Świnia odchudzona - znaczy na diecie - w Idealnym jakies ochłapy jeszcze
    kruszeją
    Lew wyszarpał Krokodylowi całkiem niezły kąsek (na 3 m),
    - no ale takie prawo dzungli ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2015-01-27 17:03:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pit" 54c73a8e$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > Według mnie od 1 lutego. Zrezygnowałem z debetówki w połowie stycznia i mam
    nadzieję, że nie naliczą za nią opłaty.

    > Nie wymagaj zbyt wiele.

    [sięgaj, gdzie wzrok nie sięga?...]

    Może via phone?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-01-27 18:20:12
    Od: Pit <k...@c...com>

    > [sięgaj, gdzie wzrok nie sięga?...]
    >
    > Może via phone?...

    Jak chciałem zrezygnować ze swojej to via phone powiedzieli mi, że można
    tego dokonać tylko i wyłącznie w oddziale.

    Via phone można tylko zastrzec kartę ale nie wiem czy czasem nie będą
    dalej naliczać opłaty.

    Pit

  • 6. Data: 2015-01-27 19:30:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > tego dokonać tylko i wyłącznie w oddziale.
    >
    > Via phone można tylko zastrzec kartę ale nie wiem czy czasem nie będą

    via phone zastrzegasz (np. z powodu zagubienia), karta znika z systemu i
    nie będzie za nią naliczanych opłat

    gdybyś chciał nową to trzeba iść do placówki banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-01-27 19:42:04
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Uważajcie także na rachunki walutowe.

    Wprowadzili opłatę za ich prowadzenie (oprócz opłat za karty do rachunków).
    Zwalnia z opłaty średnie saldo rachunku powyżej 20 jednostek danej waluty w
    poprzednim miesiącu.

    Pamiętajcie także, że aby zwolnić się z opłaty za kartę po pierwszym roku
    nie wystarczy jej zastrzec i wziąć sobie nową, tylko trzeba zamknąć
    rachunek, otworzyć nowy i wziąć do nowego rachunku kartę. W sumie dość
    klasyczna pułapka dla nieczytających regulaminów oraz TOiP. A dla banku
    znacznie więcej roboty, choć słupki ilości OTWIERANYCH rachunków rosną.

  • 8. Data: 2015-01-27 23:57:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" ma8lgu$4bf$...@s...man.poznan.pl

    > via phone zastrzegasz (np. z powodu zagubienia), karta
    > znika z systemu i nie będzie za nią naliczanych opłat

    Tedy popróbuję.

  • 9. Data: 2015-01-28 11:44:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@...pl> writes:

> [...]
    > rachunków). Zwalnia z opłaty średnie saldo rachunku powyżej 20
    > jednostek danej waluty w poprzednim miesiącu.

    I właśnie dlatego warto czytać tą grupę. :) Dzięki.
    KJ

  • 10. Data: 2015-01-28 13:11:08

    Czyli tę opłatę naliczą co miesiąc, nie raz w roku?
    A konkretnie ile?

    -----