  • 1. Data: 2011-12-30 10:42:33
    Temat: Babcia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Tak sie konczy jak sie pozycza wnuczkowi samochod

    http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_
    starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

    A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-12-30 11:10:06
    Temat: Re: Babcia
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-30 10:42, J.F pisze:

    > Tak sie konczy jak sie pozycza wnuczkowi samochod
    > http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_
    starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
    > A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

    Babcie wsadził ! :)

  • 3. Data: 2011-12-30 11:12:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, December 30, 2011, 10:42:33 AM, you wrote:

    > Tak sie konczy jak sie pozycza wnuczkowi samochod
    > http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_
    starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

    Osobiście byłem wieziony kaszlakiem 650ccm, który z dwoma pasażerami
    rozwijał ponad 120km/h w sprzyjających warunkach. Raz spotkałem
    kaszlaka kabriolet, który (z załozonym dachem) jechał 140km/h - ale tu
    juz nie wierzę w oryginalny silnik.

    > A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

    Nie trzeba aż tyle - może coś z cieniasa?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-12-30 13:32:30
    Od: btn <w...@b...pl>

    Raz spotkałem
    > kaszlaka kabriolet, który (z załozonym dachem) jechał 140km/h - ale tu
    > juz nie wierzę w oryginalny silnik.

    Było jeszcze ręce po obu stronach za okno wystawić i byłaby paralotnia

  • 5. Data: 2011-12-30 13:44:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

    >Osobiście byłem wieziony kaszlakiem 650ccm, który z dwoma pasażerami
    >rozwijał ponad 120km/h w sprzyjających warunkach.

    z gory sw Anny te warunki ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-12-30 14:01:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html
    > z gory sw Anny te warunki ? :-)

    Nie. To było jeszcze przed budową A4 - 13km, płaski, dwujezdniowy
    odcinek od Pradów w stronę Wrocka, w lesie - osłoniety od wiatru.
    Licznik sprawdzany stoperem - przy utrzymywaniu 120km/h czas przejazdu
    2km dokładnie 61 sekund. A potrafił jechac szybciej - licznikowe
    125km/h bez problemu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-12-30 15:48:21
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

    Eee... tam. Miałem dwa maluchy (swoje) a jezdziłem kilkoma innymi. 1 moj
    miał silnik600cm (jeszcze włoski) i bez problemu wyciagal 130km/h przy 3
    osobach w srodku. Drugi już był nowy (spod igły) i tym sie dalo jechac w 3
    osoby nawet lekko ponad 140km/h. To było jeszcze na starej 4 do Tarnowa.
    Znajomy miał egzemplarz co prawie 150km/h wyciagal. Sprawdzalismy wtedy
    jadac obok innym autem (bodaj mazda). Podstawa były stan techniczny tip-top.
    Tutaj na filmiku chlopaki sie podniecaja jakby ufo zobaczyli, a swego czasu
    to byla norma na drodze. Juz nie mowie o kaszlach z modyfikowanymi
    silnikami, albo wrecz z innych aut. Takie to naprawde mogly zadziwic
    niejednego ;)
    Tak nawiasem, to byly bardzo pakowne auta. Jezdzilo sie w nich w 6-8 osob :D

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-12-30 15:55:11
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    tor nabazgrał(a):

> [...]
    > 3 osoby nawet lekko ponad 140km/h. To było jeszcze na starej 4 do
    > Tarnowa. Znajomy miał egzemplarz co prawie 150km/h wyciagal.

    Na swoim starym kaszlakiem 145-150km/h leciałem (cięzko stwiedzić dokładnie
    bo licznik wyskalowany był do 140 a wskazówka szła już sporo poza 140),
    nowszy już ledwo ciągnął 130 ... żałowałem że pozbyłem się starego ale w
    sumie co nowszy to nowszy .... choć ciągle jeszcze miał starą deskę i wajchę
    do odpalania z boku :) Kolega/sąsiad miał 600cm i była wyrażnie słabsza od
    nowej 650cm a róznica wieku była max 2 lata o ile pamiętam

  • 9. Data: 2011-12-31 02:26:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Tak sie konczy jak sie pozycza wnuczkowi samochod
    >
    > http://deser.pl/deser/1,111858,10883456,Ile_wyciaga_
    starsza_pani_w_maluchu_na_ekspresowce_.html

    > A swoja droga ciekawe co tam wsadzil ... punto 1.1 ? :-)

    bzdura
    jechalem maluchem 145, oczywiscie po malych przerobkach (mechanik)
    latalismy w srodku jak kartofle w worku po naszych drogach ok 20lat temu

    ja L jechalem 120 bez problemu i to 650

  • 10. Data: 2011-12-31 04:14:33
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > Licznik sprawdzany stoperem - przy utrzymywaniu 120km/h czas przejazdu
    > 2km dokładnie 61 sekund. A potrafił jechac szybciej - licznikowe

    A jak zmierzyliście te 2 km? Z licznika czy po słupkach? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi