  • 1. Data: 2015-08-01 21:22:09
    Temat: Badanie glukozy do prawa jazdy
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Cześć,

    Z ciekawości - nie wiecie czy badanie glukozy jest teraz obowiązkowe przy
    robieniu badań na prawko? Coś się zmieniło?

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 2. Data: 2015-08-01 21:55:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest jakiś rządowy program wykrywania cukrzycy. Podobnie z nadciśnieniem. Kiedyś
    szedłeś do lekrza ze skręconą nogą i dał skierowanie na prześwietlenie. A teraz prosi
    o podciągnięcie rękawa i mierzy ciśnienie a potem wypisuje skierowanie na
    prześwietlenie. Co ma noga do ciśnienia, raczej nic. Podobnie może być z poziomem
    cukru. Badanie tanie, robione na miejscu, niezbyt uciążliwe chociaż nieprzyjemne. I
    lepiej je sobie zrobić zwlaszcza ze za to płacisz.

  • 3. Data: 2015-08-02 04:00:18
    Temat: Re: Badanie glukozy do prawa jazdy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > niezbyt uciążliwe chociaż nieprzyjemne.

    A co jest nieprzyjemnego w badaniu cukru?

  • 4. Data: 2015-08-02 04:41:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > A co jest nieprzyjemnego w badaniu cukru?

    Może pobieranie krwi igłą i strzykawką?

  • 5. Data: 2015-08-02 05:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Może pobieranie krwi igłą i strzykawką?

    A po cóz tak się meczyc?

  • 6. Data: 2015-08-02 10:34:02
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-02 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A po cóz tak się meczyc?

    bo jeszcze nie ma komercyjnie dostępnej bezinwazyjnej metody pomiaru
    zawartości glukozy? zawsze to jest nakłucie i pobranie krwi, czy to
    strzykawką czy glukometrem...

    @

  • 7. Data: 2015-08-02 12:20:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 04:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > A co jest nieprzyjemnego w badaniu cukru?

    A to badanie samego poziomu cukru czy krzywa cukrowa?
    Bo nakłucie to nic w porównaniu do picia tego lukru.

  • 8. Data: 2015-08-02 12:22:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > bo jeszcze nie ma komercyjnie dostępnej bezinwazyjnej metody pomiaru
    > zawartości glukozy? zawsze to jest nakłucie i pobranie krwi, czy to
    > strzykawką czy glukometrem...

    Powtórze pytanie, bo chyba umkneło:
    co jest nieprzyjemnego w pobraniu kropli krwi nakłuwaczem w celu zmierzenia
    poziomu cukru?

  • 9. Data: 2015-08-02 12:44:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.08.2015 o 12:22, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > Powtórze pytanie, bo chyba umkneło:
    > co jest nieprzyjemnego w pobraniu kropli krwi nakłuwaczem w celu zmierzenia
    > poziomu cukru?

    Są tacy co mdleją przy widoku takiej ilości krwi (spotkałem się z takim
    "elementem") ;-)

    Wiem, można nie patrzeć, ale....

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2015-08-02 13:24:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    jak się lubisz kłuć to nic. Ja nie lubę. Jak widzisz po wpisach są jeszcze inni co
    chyba też nie lubią.