  • 1. Data: 2018-11-13 08:16:22
    Temat: Bak pełen a wskazówka na ok 80%
    Od: karol <k...@g...com>

    Witam
    Co moze byc nie tak, bak pelen, tankowane do odbicia, a wskazówka
    pokazuje paliwa ok 80% ?

  • 2. Data: 2018-11-13 08:22:10
    Temat: Re: Bak pełen a wskazówka na ok 80%
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-13 o 08:16, karol pisze:
    > Witam
    > Co moze byc nie tak, bak pelen, tankowane do odbicia, a wskazówka
    > pokazuje paliwa ok 80% ?

    Na filmach zawsze stukają we wskaźnik. Chociaż tam zwykle dzieje się to
    w samolotach, to może w samochodzie też zadziała ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-11-13 08:34:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 13 listopada 2018 08:16:45 UTC+1 użytkownik karol napisał:
    > Witam
    > Co moze byc nie tak, bak pelen, tankowane do odbicia, a wskazówka
    > pokazuje paliwa ok 80% ?

    Czasem komputer glupieje i wskaznik zle ustawia.
    Zobacz jaki jest wyliczony zasieg (jesli masz). A moze nie zatankowales do pelna?
    Moze tankowales stojac z gorki?

    W fordach mozna zapodac testy wskaznikow. One wtedy robia pelny wychyl tam i
    spowrotem. Moze u ciebie tez jest taka mozliwosc. Wykonaj, dowiesz sie czy to wina
    wskaznika czy czegos innego.

    a moze masz tam gdzies magnes? A wskaznik jest na niego czuly?

    Mozliwosci jest duzo.

    Ja kiedys tak mialem ze w fordzie mi ten wskaznik oglupial. Musialem zostawic auto
    zgaszone na pare godzin zeby mu przeszlo. Zdazylo sie to ze 2-3 razy w ciagu 6 lat.

  • 4. Data: 2018-11-13 09:28:39
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, November 13, 2018 at 8:16:45 AM UTC+1, karol wrote:
    > Witam
    > Co moze byc nie tak, bak pelen, tankowane do odbicia, a wskazówka
    > pokazuje paliwa ok 80% ?

    Moze mierzy ilosc paliwa w paliwie ;)

  • 5. Data: 2018-11-13 10:26:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Co moze byc nie tak, bak pelen, tankowane do odbicia, a wskazówka
    >pokazuje paliwa ok 80% ?

    Z praktyki - wgnieciony zbiornik.
    I do tej pory nie wie, czy od jakiegos kamienia na polnej drodze, czy
    od zatkania odpowietrzenia.

    Oczywiscie mozliwe tez inne usterki.
    Np zalany plywak.

    J.

  • 6. Data: 2018-11-13 11:07:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Z praktyki - wgnieciony zbiornik.

    Ale żeby jego objętość zmniejszyła się aż o jakieś 10 litrów?

  • 7. Data: 2018-11-13 11:08:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-13 o 11:07, Uncle Pete pisze:

    > Ale żeby jego objętość zmniejszyła się aż o jakieś 10 litrów?

    No i jak wgnieciony zbiornik wpływa na wskazanie paliwa? Na pojemność,
    tak, ale przecież nie na wskaźnik.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-11-13 11:25:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No i jak wgnieciony zbiornik wpływa na wskazanie paliwa? Na
    >pojemność, tak, ale przecież nie na wskaźnik.

    A wskaznik co mierzy ?

    No dobra - u mnie czujnik mocowany w gornej czesci zbiornika, jak
    chyba w wiekszosci juz, jak dno poszlo w gore, to pokazywal ze paliwo
    jeszcze jest, a juz nie cieklo.
    Bo nawet bylo - ale gdzies na rogach, a ssal ze srodka.

    J.

  • 9. Data: 2018-11-13 11:34:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-13 o 11:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > A wskaznik co mierzy ?

    Mierzy na jakim poziomie jest paliwo. Poziom może być na wysokości 100%
    zarówno w nieuszkodzonym, jak i we wgniecionym zbiorniku (tyle że w tym
    drugim paliwa będzie mniej).

> [...]
    > jest, a juz nie cieklo.
    > Bo nawet bylo - ale gdzies na rogach, a ssal ze srodka.

    Czyli jakaś wyjątkowa sytuacja, kiedy wgnieceniu uległ akurat fragment z
    czujnikiem.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-11-13 12:05:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >że w tym drugim paliwa będzie mniej).

    >Czyli jakaś wyjątkowa sytuacja, kiedy wgnieceniu uległ akurat

    Wcale nie taka wyjatkowa - dno wgiete solidnie.
    Czujnik sobie mierzy odleglosc od "sufitu", widzi ze jest 12 cm,
    powinno byc jeszcze pare cm, i z 10 litrow,
    a tu dno juz suche :-)

    Przy innym wgieciu objawy moga byc inne.

    J.