  • 1. Data: 2020-03-04 21:59:51
    Temat: Bateria do myphone cube
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ktos moze zna temat?
    Poszukuje baterii do my phone cube.
    Stara miała oznaczenie BM-02.
    W necie są BM-11 opisane jako do myphone cube lte.

    Ktos wie czy to jakies zamienniki? Jest szansa ze bedzie pasowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 2. Data: 2020-03-05 20:54:02
    Temat: Re: Bateria do myphone cube
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-04 o 21:59, Budzik pisze:
> [...]
    > W necie są BM-11 opisane jako do myphone cube lte.
    >
    > Ktos wie czy to jakies zamienniki? Jest szansa ze bedzie pasowac?

    Jak długo możesz poczekać?

    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=958

    BM-11 nie widzę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2020-03-05 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Jak długo możesz poczekać?
    >
    > http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=958
    >
    > BM-11 nie widzę.

    Wyglada na to ze to sa jednak zupełnie rozne modele...

    Ale dzis znalazłem BM-02
    http://gustaf.pl/opis/id,8769230/from,ceneo/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac