  • 1. Data: 2010-04-07 19:44:48
    Temat: Bateria w poduszcze powietrznej Renault.
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    Poszukuję baterii zasilającej poduszkę powietrzną w Renault.
    Sygnalizuje konieczność wymiany, ale nie mogę jej nigdzie kupić.
    Jest to system starego typu - niezależna poduszka powietrzna w kierownicy z
    ładunkiem, zasilaniem i czujnikiem.
    Żadna jakaś partyzantka - bateria podlega okresowej serwisowej wymianie.
    Problemem jest nie tylko jej cena ale i dostępność.
    Mam nadzieję że taka bateria jest dostępna poza autoryzowanymi serwisami.
    Zdjęcia i opis:
    http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?forum_i
    d=51&thread_id=17347&pid=166687

    Przesłane też na pl.misc.elektronika

    Pozdr. Hals.

  • 2. Data: 2010-04-07 21:21:02
    Temat: Re: Bateria w poduszcze powietrznej Renault.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Hals pisze:

    > Żadna jakaś partyzantka - bateria podlega okresowej serwisowej wymianie.
    > Problemem jest nie tylko jej cena ale i dostępność.

    Jaki jest nr referencyjny tej baterii?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-04-07 23:21:03