  • 1. Data: 2017-09-19 00:17:56
    Temat: Batman to, czy ładowarka?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Dziś znalazłem na jakiejś promocji takiego cudaka:

    https://www.banggood.com/BlitzWolf-BW-L3-28W-3_8A-Su
    nPower-Foldable-Solar-Charger-Dual-USB-with-Power3S-
    for-iPhone-7-7Plu-p-1195744.html?rmmds=newArrivals%2
    53Fp%253DCB1422049448201201OE&utm_source=tradetracke
    r&utm_medium=tradetracker_fr&utm_content=15981&utm_c
    ampaign=171762

    albo krócej:

    http://tnij.at/solarrr

    Daje blisko 4A, więc to już coś. Nie trzeba nawet kręcić korbką ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-09-19 11:11:03
    Temat: Re: Batman to, czy ładowarka?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Daje blisko 4A, więc to już coś. Nie trzeba nawet kręcić korbką ;)

    próbowałem coś podobnego zrobić, ale celowałem w okolice 1A. Niestety,
    nie działa tak jak powinno. telefon sprawdza napięcie, potem sonduje
    wydajność prądową i.... ustawia się w korzystniejszych warunkach na
    mniej niż 300mA. czyli 30% możliwości. żadne kondensatory (nawet
    wielości szklanki) czy kombinacje szeregowo równoległe z przetwornikami
    step down - nie dają dobrego rezultatu. żeby to dobrze działało, musi
    mieć albo duży zapas mocy, albo ogniwo. (ewentualnie jakiś układ
    ogłupiający telefon, ale to chyba nie zadziała z każdym modelem)
    ToMasz
    PS więcej prądu/mocy oczywiście z moich baterii słonecznych dało sie
    wyciągnąć ale do świecenia zarówkeczką 6 woltową...

  • 3. Data: 2017-09-19 11:15:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >żeby to dobrze działało, musi mieć albo duży zapas mocy, albo ogniwo.
    >(ewentualnie jakiś układ ogłupiający telefon, ale to chyba nie

    Miales zwarte DATA we wtyczce USB ?

    Jesli ambitniej wykrywal, to moze jakis stabilizator/przetwornica by
    pomogla.

    J.

  • 4. Data: 2017-09-19 12:13:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >albo krócej:
    >http://tnij.at/solarrr
    >Daje blisko 4A, więc to już coś. Nie trzeba nawet kręcić korbką ;)

    Wyglada bardzo obiecujaco ... ale jak myslicie - ile przetrwa w
    terenie ?

    J.

  • 5. Data: 2017-09-19 14:21:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 12:13, J.F. pisze:
> [...]
    ampaign=171762

    > Wyglada bardzo obiecujaco ... ale jak myslicie - ile przetrwa w terenie ?

    Piszą, że waterproof i rainproof.

    Ale jeszcze: Closed size: 160x280*32mm.
    Trochę duże do plecaka, chyba, że elastyczne i można zwinąć razem z
    jakimś swetrem czy śpiworem.

    Też sięchwalą inteligentnym rozpoznawaniem urządzeń i równoległym
    (niezależnym chyba) ładowaniem dwóch urządzeń.

    Przy okazji pytanie:
    Przy ilości jest klawisz "Preorder". Co to znaczy w praktyce?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2017-09-19 15:17:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 12:13, J.F. pisze:

    > Wyglada bardzo obiecujaco ... ale jak myslicie - ile przetrwa w terenie ?

    To ma być na miesięczny trekking czy jako zapas na dwudniowy wypad? Bo
    jeśli to drugie, to 10 ogniw AA-size będzie ważyło połowę tego...

    MJ

  • 7. Data: 2017-09-19 15:23:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To ma być na miesięczny trekking czy jako zapas na dwudniowy wypad?
    >Bo jeśli to drugie, to 10 ogniw AA-size będzie ważyło połowę tego...

    10 ogniw AA nie da 28W, a jesli da, to na krotko :-(

    a wypady sa rozne - 3 dniowe, 4-dniowe ...

    J.

  • 8. Data: 2017-09-19 21:12:53
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2017-09-19 11:11, ToMasz wrote:

> [...]
    > nie działa tak jak powinno. telefon sprawdza napięcie, potem sonduje
    > wydajność prądową i.... ustawia się w korzystniejszych warunkach na

    Galaxy S6, jak się dogada z ładowarką, ciągnie 1.6A przy 7.5 V.
    Zmień tel, zasymuluj ładowarkę.