  • 1. Data: 2019-01-29 21:25:34
    Temat: Behringer V-tone - jak to rozebrać?
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Sąsiad mi głowę zawraca, bo mu się skopcił.
    Wygląda na to, że cała metalowa puszka z bebechami trzyma się na dwóch
    potężnych wkrętach wkręconych od góry i ukrytych pod zaślepkami uchwytu
    do noszenia. Można zobaczyć jak to wygląda tutaj:
    https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-gitarowy-behrin
    ger-v-tone-gm108-15w-7787614234
    Niestety te zaślepki nie chcą zdradzić jak można je zdjąć bez uszkodzenia.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2019-01-29 21:39:13
    Temat: Re: Behringer V-tone - jak to rozebrać?
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 29.01.2019 o 21:25, Mirek pisze:
> [...]
    ger-v-tone-gm108-15w-7787614234

    > Niestety te zaślepki nie chcą zdradzić jak można je zdjąć bez uszkodzenia.

    A te narożniki próbowałeś zdjęć? Może tam? Kiedyś coś takiego
    wyciągałem, ale nie przypomnę sobie teraz.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 3. Data: 2019-01-29 21:43:31
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 29.01.2019 21:39, Cezary Grądys wrote:

    > A te narożniki próbowałeś zdjęć? Może tam? Kiedyś coś takiego
    > wyciągałem, ale nie przypomnę sobie teraz.

    Narożniki odkręciłem. One się trzymają tylko dechy (MDF czy coś) i nic
    nie wnoszą do tematu.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2019-01-30 10:36:43
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 29.01.2019 o 21:43, Mirek pisze:

    > Narożniki odkręciłem. One się trzymają tylko dechy (MDF czy coś) i nic
    > nie wnoszą do tematu.

    O ile pamiętam (wzmacniacz innego typu) to ta metalowa obudowa wyciąga
    się do tyłu. A tylną ścianke daje rade zdjęć? Tam chyba otwór jest, coś
    widać?

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 5. Data: 2019-01-30 20:29:41
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 30.01.2019 10:36, Cezary Grądys wrote:

    > O ile pamiętam (wzmacniacz innego typu) to ta metalowa obudowa wyciąga
    > się do tyłu. A tylną ścianke daje rade zdjęć? Tam chyba otwór jest, coś
    > widać?

    Zagadka rozwiązana. Te zaślepki przy uchwycie trzeba podważyć i
    sciągnąć. Pod plastikiem jest metal dokładnie takiego samego kształtu,
    tylko u góry jest wgłębienie na wkręt. Podważać trzeba bardzo płytko, bo
    jak się głębiej wsadzi śrubokręt to ciągnie się za metal, a metal jest
    trzymany przez wkręt, więc poddać się nie ma prawa.
    W sumie jak sie już zobaczy jak to wygląda to sprawa wydaje się oczywista.

    --
    Mirek.