  • 1. Data: 2012-06-19 01:20:17
    Temat: Belki do relingów ze spożywczaka
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Czy ktoś może kupił belki do relingów ze spożywczaka, o takie:
    http://fanlidla.pl/gazetka/2011.06.09.dom.i.podroz/1
    613,Belki,aluminiowe,do,relingow,bagaznik,bazowy

    Nadaje się to do czegoś?

    Maciek

  • 2. Data: 2012-06-19 09:44:05
    Temat: Re: Belki do relingów ze spożywczaka
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 01:20, Maciek pisze:
> [...]
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2011.06.09.dom.i.podroz/1
    613,Belki,aluminiowe,do,relingow,bagaznik,bazowy

    Mam, kupilem, wygladaja nawet.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2012-06-19 10:50:23
    Od: Przemysław Backiel <p...@b...NIE.com.pl>

> [...]
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2011.06.09.dom.i.podroz/1
    613,Belki,aluminiowe,do,relingow,bagaznik,bazowy

    z duzym boxem, wypchanym po brzegi
    do CRO i z powrotem

    i nawet rower do tego sie domontuje teraz
    :)

    --
    icek

  • 4. Data: 2012-06-19 13:44:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 10:50, Przemysław Backiel pisze:
    > z duzym boxem, wypchanym po brzegi
    > do CRO i z powrotem
    > i nawet rower do tego sie domontuje teraz
    > :)
    O! Dzięki panowie. Takiej informacji mi było trzeba. Jeśli nie złożył
    się pod boxem, to zakładam, że aluminiową drabinę, czy parę plastikowych
    rurek też wytrzyma ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2012-06-19 17:36:19
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-06-19 13:44, Maciek pisze:
    > O! Dzięki panowie. Takiej informacji mi było trzeba. Jeśli nie złożył
    > się pod boxem, to zakładam, że aluminiową drabinę, czy parę plastikowych
    > rurek też wytrzyma ;-)

    Drabinę jak najbardziej - 11-to szczeblową :)
    Nośność - 90 kg.
    Zgodnie z instrukcją - po paru-nastu kilometrach dokręć łapy jeszcze raz.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2012-06-20 08:46:45
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    Z boxem 440l wyładowanym 5 parami butów narciarskich i 5 parami nart
    5xZakopane <->DC wytrzymał - co prawda kupowany w innym sklepie, ale różni
    się tylko tekturowym pudełkiem.
    Do 150 trzyma się relingów, dalej nie sprawdzałem :)

    MZ

  • 7. Data: 2012-06-20 10:28:30
    Temat: Re: Belki do reling?w ze spo?ywczaka
    Od: Przemysław Backiel <p...@b...NIE.com.pl>

    W dniu 2012-06-20 08:46, MZ pisze:
    > Z boxem 440l wy?adowanym 5 parami but?w narciarskich i 5 parami nart
    > 5xZakopane <->DC wytrzyma? - co prawda kupowany w innym sklepie, ale r?ni
    > si? tylko tekturowym pude?kiem.
    > Do 150 trzyma si? reling?w, dalej nie sprawdza?em :)
    przy 210 tez sie trzymały :)

    --
    icek

  • 8. Data: 2012-06-20 12:44:16
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    Szczerze powiedziawszy to nie bardzo miałem gdzie przetestować coś "dalej".
    W lecie go nie używam, a zimą na polskich drogach trzeba być cały czas
    gotowym na różne niespodzianki :) Zresztą, żeby rozpędzić się do
    >160-170km/h z boxem to musiałbym swoją stadninę zasilić, tak pewnie z 1,5
    raza, i/lub mieć dłuuu...uuugą prostą :)
    MZ

  • 9. Data: 2012-06-20 13:56:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-20 12:44, MZ pisze:
    > gotowym na różne niespodzianki :) Zresztą, żeby rozpędzić się do
    > 160-170km/h z boxem to musiałbym swoją stadninę zasilić, tak pewnie z 1,5
    > raza, i/lub mieć dłuuu...uuugą prostą :)
    O, to tak jak ja. Na razie testuję je w stanie statycznym - nie odpadają ;-)

    Maciek