  • 1. Data: 2019-09-08 03:06:21
    Temat: Bez przedniej tablicy rejestracyjnej
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Czy coś się pozmieniało i znów nie nadążam?
    Widzę coraz więcej samochodów bez przedniej tablicy rejestracyjnej.
    Całkiem bez - nie to że wypadła z ramki. Widziałem też tablicę z przodu
    POLSKA, a z tyłu miał normalną. O co chodzi - czy tylko o fotoradary?

  • 2. Data: 2019-09-08 17:12:31
    Temat: Re: Bez przedniej tablicy rejestracyjnej
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 08.09.2019 o 03:06, Poldek pisze:
    > Widzę coraz więcej samochodów bez przedniej tablicy rejestracyjnej

    Artykuł stary, ale chyba nic się nie zmieniło:

    https://autokult.pl/31036,kierowcy-sportowych-aut-ig
    noruja-przednie-tablice-rejestracyjne-podpieraja-sie
    -przepisami

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2019-09-08 17:39:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-08 03:06, Poldek wrote:

> [...]
    > Całkiem bez - nie to że wypadła z ramki. Widziałem też tablicę z przodu
    > POLSKA, a z tyłu miał normalną. O co chodzi - czy tylko o fotoradary?

    Raczej nic się nie zmieniło. Tablice nie wypadają z ramek tylko są
    wyrywane z nimi. Przez wodę np.

  • 4. Data: 2019-09-08 22:48:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-09-08 o 17:39, kk pisze:

    > Raczej nic się nie zmieniło. Tablice nie wypadają z ramek tylko są
    > wyrywane z nimi. Przez wodę np.

    Ostatnio susze, a przybywa tych bez tablicy z przodu.
    Zapoznałem się z artykułem podlinkowanym powyżej i wszystko jasne.