  • 1. Data: 2018-11-15 23:31:19
    Temat: Bez serc, bez ducha ...
    Od: kk <k...@o...pl>

    http://niusy.pl/@auto.dziennik.pl/a4v

  • 2. Data: 2018-11-16 01:13:30
    Temat: Re: Bez serc, bez ducha ...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-15 o 23:31, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@auto.dziennik.pl/a4v

    A mnie wkurwia taszczenie całego portfela i pilnowanie, zeby mi ktoś nie
    zajebał, stania w kolejkach w WK, opłat itd. Skoro lubisz to se stój i
    generuj :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 3. Data: 2018-11-16 04:28:30
    Od: l...@g...com

    Swego czasu za tę kartę pojazdu musiałem chyba wybulić kilkase złotych. Będą teraz
    zwracać?? (Pytanie retoryczne)

  • 4. Data: 2018-11-16 08:26:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-15 o 23:31, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@auto.dziennik.pl/a4v

    "Ministrowie policzyli nawet, że dzięki zniesieniu obowiązku posiadania
    karty pojazdu kierowcy zaoszczędzą 75,50 zł (to dotychczasowy koszt jej
    wydania). A zachowując tablice rejestracyjne i rezygnując z nalepki
    kontrolnej - 99,50 zł. W sumie - 175 zł w kieszeni."

    Przy obecnych cenach paliw, ubezpieczenia, serwisu i biletów do kina to
    śmieszne pieniądze. Większy problem stanowi bieganie po urzędach.

    Ciekawy jestem czy zrezygnują z rejonizacji tabli rejestracyjnych.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-11-17 00:04:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-16 o 08:26, Miroo pisze:

> [...]
    > śmieszne pieniądze. Większy problem stanowi bieganie po urzędach.
    >
    > Ciekawy jestem czy zrezygnują z rejonizacji tabli rejestracyjnych.

    Ja tam jestem za zniesieniem rejestracji pojazdów, ale nie mam na to
    wpływu poza tym, że sobie popiszę i pogadam o tym.