  • 1. Data: 2021-02-04 06:59:50
    Temat: Bezkluczykowe otwieranie Renault
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Częściowo przestał działac system bezkluczykowe otwierania auta.
    Działa przy otwieraniu bagaznika, ale nie działa przy otwieraniu drzwi.
    Zamykanie działa bez problemu.

    Ktos wie co sie mogło stać i jak to naprawić?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 2. Data: 2021-02-04 10:06:16
    Temat: Re: Bezkluczykowe otwieranie Renault
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/02/2021 05:59, Budzik wrote:
> [...]
    > Zamykanie działa bez problemu.
    >
    > Ktos wie co sie mogło stać i jak to naprawić?

    Zacznij od wymiany baterii w pilocie, przy czym poczekaj kilka minut
    pomiedzy wyjeciem starej i wlozeniem nowej. Albo odlacz akumulator na
    pol godziny o ile w tym aucie nie grozi to pozniej choinka na desce
    rozdzielczej lub znajdz bezpiecznik odpowiedzialny za ten modul i wyjmij
    go na kilka minut. Alternatywnie jak masz sie czym podlaczyc do OBD2 to
    mozesz sprobowac poszukac bledow i je usunac. Jak nic z w/w nie pomoze
    to zostaje ci tylko jakis serwis albo porady z jakies forum Renaulta.

  • 3. Data: 2021-02-04 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > sprobowac poszukac bledow i je usunac. Jak nic z w/w nie pomoze
    > to zostaje ci tylko jakis serwis albo porady z jakies forum

    Mozna sprobowac aczkolwiek to chyba nie problem z bateria bo hands free
    działa tyle ze w niepełnym zakresie. Idzie otworzyc bagaznik, auto
    wykrywa karte podczas odpalania no i wreszcie zamyka auto jak sie od
    niego oddale.

    Sprobuje zobaczyc czy sa jakies błedy przez odb no i moze rzeczywiście
    zawsze warto sprawdzic odłączenie aku na chwile.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 4. Data: 2021-02-04 19:14:38
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-02-04 o 06:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Zamykanie działa bez problemu.
    >
    > Ktos wie co sie mogło stać i jak to naprawić?

    a już miałem kupować daćkę z handsfree

  • 5. Data: 2021-02-05 08:43:20
    Od: And <a...@t...edu.pl>

    W dniu 04.02.2021 o 06:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Zamykanie działa bez problemu.
    >
    > Ktos wie co sie mogło stać i jak to naprawić?

    Jaka ostatnio była u Ciebie pogoda, nie wiem jak w Renault ale u mnie w
    peugocie potrafi zamarznąć czujnik otwierania w klamce (zamyka dobrze a
    nie otwiera)

    pozdrawiam
    ANd24

  • 6. Data: 2021-02-05 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik And a...@t...edu.pl ...

    > Jaka ostatnio była u Ciebie pogoda, nie wiem jak w Renault ale u
    > mnie w peugocie potrafi zamarznąć czujnik otwierania w klamce
    > (zamyka dobrze a nie otwiera)

    To juz przestało działać jakis czas temu.
    I nie działa, niezaleznie czy mróz, czy kilka stopni na plusie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 7. Data: 2021-02-06 22:58:25
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-05 08:43, And wrote:

    > Jaka ostatnio była u Ciebie pogoda, nie wiem jak w Renault ale u mnie w
    > peugocie potrafi zamarznąć czujnik otwierania w klamce (zamyka dobrze a
    > nie otwiera)
    A u mnie w oplu w te największe mrozy zamarzł siłownik w drzwiach od
    strony kierowcy i nie dało się otworzyć auta z pilota, trzeba było
    wkładać kluczyk (kurcze, jaka tragedia :-) ). Ale mróz odpuścił to i
    siłownik odmarzł.