  • 1. Data: 2019-09-10 16:23:37
    Temat: Bezpiecznik 400 V
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Wracam do starego tematu bo nie jestem do końca zadowolony z
    pewnego rozwiązania.

    Transformator 400/24 V, prąd jałowy ok. 20 mA, prąd przy pełnym
    obciążeniu 60 mA. Pasuje mi toto zabezpieczyć topikiem, obecnie z racji
    dostępności jest to 160 mA/500 V, zwłoczny. W katalogu jest niżej topik
    100 mA/500 V, ale praktycznie *niedostępny*. Czy 100 mA/250 V jest
    jeszcze gorszym rozwiązaniem niż 160 mA/500 V ? Zależało by mi żeby ten
    transformator zabezpieczyć także przed przeciążeniem po stronie pierwotnej.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2019-09-10 19:43:01
    Temat: Re: Bezpiecznik 400 V
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-09-10 o 16:23, PeJot pisze:
> [...]
    > transformator zabezpieczyć także przed przeciążeniem po stronie pierwotnej.

    Zastanawiam się, czy prąd rozruchowy nie pogrzebie tego bezpiecznika.
    Ale pewnie tak zrobi.
    Eti Polam zaleca przy trafku 30VA bezpiecznik 0.5A
    http://elektrosystemy.pl/?p=2161

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-09-10 19:56:29
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-09-10 o 19:43, Irokez pisze:

    > Zastanawiam się, czy prąd rozruchowy nie pogrzebie tego bezpiecznika.
    > Ale pewnie tak zrobi.

    Dotychczas nie pogrzebał.

    > Eti Polam zaleca przy trafku 30VA bezpiecznik 0.5A
    > http://elektrosystemy.pl/?p=2161

    No cóż, czyżby 160 mA/500 V T było w miarę OK ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem