  • 1. Data: 2005-12-14 16:19:02
    Temat: Bezprzewodowy interent
    Od: "Alec" <p...@o...pl>

    Pewne temat juz nie raz "ruszany",ale prosze podpowiedzcie jak siec wybrac ?
    Jestem w zasadzie zdecydowany na IDEA - na razie na najtanszy abonament 60
    zl 40 kBs, poniewaz mam internet w pracy w a domu potrzebuje tylko na jakies
    otwieranie stron, no i genetralnie w trasie, a zawsze mozna pozniej zmnienic
    na inny abonament.
    Czy lepszym rozwiazaniem byloby moze skorzystac z uslug innego operatora lub
    innego abonamentu ?
    Zaznacze,z mieszkam w Gliwicach jezeli to ma jakies znaczenie