  • 1. Data: 2010-07-24 14:44:30
    Temat: Biały nalot pod maską i na głośnikach
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    Mam taki kłopot, w niestarym samochodzie z drugiej ręki od momentu
    zakupu są dwie, nie wiem czy kojarzące się ze sobą, rzeczy. Pierwsza to
    biały nalot na wyciszeniu pod przednią klapą we wzór równy z
    przebiegającymi pod (czy może bardziej nad) uwypuklaniami maski.

    Druga to biały nalot na głośnikach (a właściwie tych dziurkowanych
    osłonach) w drzwiach. Tylko dwóch i po przekątnej (pasażer z przodu i za
    kierowcą). Jak go zetrzeć - pojawia się znowu.

    Samochód zanabyłem w DE przed powodzią a i pozostałe miejsca, w które
    woda by mogła nanieść grzyba są czyste. Wg bazy danych serwisu (VW) i
    takiego oglądania z mechanikiem bez istotnej przeszłości, serwisowany do
    końca przebiegu.
    Jak myślicie, co to może być i jak się tego pozbyć (najlepiej bez
    pozbywania się samochodu).

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 2. Data: 2010-07-27 14:22:49
    Temat: Re: Biały nalot pod maską i na głośnikach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kffiatek" <k...@s...op.pl> wrote in message
> [...]
    > przebiegu.
    > Jak myślicie, co to może być i jak się tego pozbyć (najlepiej bez

    To może być pleśń... Odkręciłbym osłony głośników i popatrzył na głośniki.
    W razie pozytywnej identyfikacji możesz spryskać bielinką do prania,
    tam jest podchloryn który dezymfekuje pleśń doskonale.