PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Bielsko-Biała => Microsoft Dynamics AX (X/X++) - Architekt/Programist

  • 1. Data: 2016-05-04 10:30:02
    Temat: Bielsko-Biała => Microsoft Dynamics AX (X/X++) - Architekt/Programist
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na
    rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP
    (Microsoft Gold Partner) szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Microsoft Dynamics AX (X/X++) - Architekt/Programista
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie i wdrażanie zmian w funkcjonalnościach systemu MS
    Dynamics AX
    * Programowanie w środowisku Microsoft Dynamics AX i Microsoft Visual
    Studio
    * Współpracę z zespołem konsultantów w przygotowywaniu
    rozwiązań dla klienta

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Znajomości programowania w systemie Microsoft Dynamics AX (X/X++)
    * Doświadczenia w programowaniu / budowaniu rozwiązań
    informatycznych popartego przykładowym projektem rozwiązania lub
    aplikacji dołączonym do CV
    * Umiejętności zbierania i doprecyzowywania wymagań użytkowników
    * Umiejętności projektowania i wykonywania rozwiązań oraz
    szkolenia użytkowników w zakresie jego wykorzystania
    * Dobra znajomość technologii MS SQL Server lub SharePoint będzie
    dodatkowym atutem kandydata
    * Wyższego wykształcenia o profilu informatycznym
    * Dobrej znajomości języka angielskiego

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT
    * Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji
    * Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz profesjonalne narzędzia pracy
    * Dużą samodzielność i niezależność
    * Pracę z dowolnego miejsca w Polsce - <B>praca zdalna</B> mile
    widziana
    * ...i wiele innych, o których przekonasz się na spotkaniu

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=78d7662c8ed845fd969701da09c870c6