  • 1. Data: 2014-07-31 15:19:39
    Temat: Bieżnik ok 4 mm
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Zmieniam wkrótce Yokohama A Drive z bieżnikiem w granicach od 3,5 do 4,5
    mm na nowe, bo wyraźnie pogorszyła się przyczepność na mokrym.
    Jak radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu kapelusznikowi,
    czy wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-07-31 15:35:43
    Temat: Re: Bieżnik ok 4 mm
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
> [...]
    >Jak radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu
    >kapelusznikowi, czy wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata.

    Skoro wyraznie pogorszyla, to ja bym ich nikomu zaprzyjaznionemu nie
    dawal.

    Podlozyc sobie cegle pod pedal gazu i dojezdzic do zimy ?

    J.

  • 3. Data: 2014-07-31 16:18:02
    Od: tá´Ź

    Jacek wrote:

> [...]
    > radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu kapelusznikowi, czy
    > wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata. Jacek

    Radzę Ci je zjeść.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2014-07-31 16:38:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Jak radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu kapelusznikowi, czy
    > wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata.

    3,5 mm to już szrot.

  • 5. Data: 2014-07-31 16:47:55
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 15:19:39 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Jak radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu kapelusznikowi,
    > czy wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata.

    Jak się nudzi to wystaw na tablicy czy innym darmowym portalu
    ogłoszeniowym. Może uda się zarobić.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2014-07-31 17:14:15
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Skoro wyraznie pogorszyla, to ja bym ich nikomu zaprzyjaznionemu nie
    > dawal.

    Ale skąd wiesz, czy zaprzyjaźniony nie ma jeszcze gorszych? :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2014-07-31 18:19:06
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-31 16:47, huri_khan pisze:
    > Jak się nudzi to wystaw na tablicy czy innym darmowym portalu
    > ogłoszeniowym. Może uda się zarobić.
    Jak się zaprzyjaźniony kapelusznik na opony nie skusi, to tak zrobię.
    Ewentualny zysk zawsze się przyda jako urozmaicenie do sobotniego grilla ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2014-07-31 19:50:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >3,5 mm to już szrot.

    przepisy dla letnich nakladaja obowiazek 1.6mm (lub do znacznika),
    wiec do szrotu im formalnie daleko.

    Ale na deszczu trzeba uwazac, szczegolnie w koleinach, no i sam Jacek
    pisze ze wyraznie pogorszone.

    J.

  • 9. Data: 2014-07-31 20:01:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > przepisy dla letnich nakladaja obowiazek 1.6mm (lub do znacznika), wiec do
    > szrotu im formalnie daleko.

    Tak, całe 2 mm.
    Cholernie daleko wręcz.

  • 10. Data: 2014-07-31 22:13:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    > szrotu im formalnie daleko.

    >Tak, całe 2 mm. Cholernie daleko wręcz.

    Dwa razy wiecej. Wiecej niz 2 razy.

    A i na pare tys km powinno starczyc. ladnych pare - blizej 10 ...

    J.