  • 1. Data: 2019-02-06 04:20:55
    Temat: Biling
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    Witam

    Czy operator sieci komórkowej ma obowiązek udostępniać abonentowi biling
    za darmo? Operator mojej sieci za biling miesięczny żąda 20 zł. To legalne?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-02-06 11:20:22
    Temat: Re: Biling
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-06 o 04:20, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Czy operator sieci komórkowej ma obowiązek udostępniać abonentowi biling
    > za darmo? Operator mojej sieci za biling miesięczny żąda 20 zł. To legalne?

    Jaka sieć nie udostępnia bezpłatnie billingu?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-02-06 22:55:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 6 Feb 2019 11:20:22 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Jaka sieć nie udostępnia bezpłatnie billingu?
    Do niedawna a2mobile ale teraz już mają.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2019-02-07 07:37:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-06 o 22:55, WAM pisze:

    > Do niedawna a2mobile ale teraz już mają.

    Nie wiem co to znaczy do niedawna, zacząłem używać w zeszłym roku, może
    nawet w 2017, i billing był.

    Co do autora wątku - chyba nie ma operatora, który by pobierał opłatę za
    dostęp do billingu, więc problem wynika zapewne z niewiedzy wątkotwórcy
    (albo z tego, że chce on billing w formie papierowej, co może wiązać się
    z opłatami).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-02-08 11:00:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 7 Feb 2019 07:37:37 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie wiem co to znaczy do niedawna, zacząłem używać w zeszłym roku, może
    >nawet w 2017, i billing był.
    Czas leci :) Znalazłem maila z 26.07.2017 z bok a2mobile - pytałem o
    darmowy biling elektroniczny, odpowiedź była taka:

    W chwili obecnej billing dostępny jest w formie papierowej. Jego koszt
    to 25,00 PLN.

    Aby otrzymać powyższy billing należy podać:
    - imię i nazwisko,
    - PESEL
    - numer telefonu (MSISDN)
    - PUK
    - okres za jaki chcesz uzyskać billing
    - adres korespondencyjny na jaki mamy przesłać billing.

    Jednocześnie informuję, że pracujemy nad wprowadzeniem serwisu typu
    self-care, gdzie będzie możliwość m.in. prześledzenia historii
    połączeń.

    WAM